Jump to content

hvilke montasjer har minst forandring i treffpunkt etter bytte?


nalle19

Recommended Posts

Hvilke montasjer har minst forandring i treffpunkt etter bytte?

Hei. Er i tenkeboksen på anskaffelse av ny rifle. Hvilke monasjer med en viss kvalitet er det som har lite endring i treffpunkt når de tas av på? finnes noen av dem for picatinny? (lurer litt på S&L Tactical)

Har i dag en R8 så godt kjent med den løsningen. 

Link to comment
Share on other sites

Har en S&L Tactical med to løp et i 6,5x55 og et i 8x57. Har et sikte til vært løp som er innskutt. Jeg skifter løp og sikte frem og tilbake rett som det er og det er aldri noen treffpunkt forandring når jeg sjekker. Det er jo innbygd picatinny skinne på børsa og det ser ut til at disse festene har god repeter barhet om en tar siktet av og på. Det som imponerer meg mest er allikevel at en ikke får trefpunktendring om en tar løpet ut og inn.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bardp said:

Har en S&L Tactical med to løp et i 6,5x55 og et i 8x57. Har et sikte til vært løp som er innskutt. Jeg skifter løp og sikte frem og tilbake rett som det er og det er aldri noen treffpunkt forandring når jeg sjekker. Det er jo innbygd picatinny skinne på børsa og det ser ut til at disse festene har god repeter barhet om en tar siktet av og på. Det som imponerer meg mest er allikevel at en ikke får trefpunktendring om en tar løpet ut og inn.

NIce! Kan jeg også spøre hvilket skjefte du har, og hvor fornøyd du er med det?

Ser de selges med noe PSE greier i danmark.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...