Jump to content

Noen som er interessert i å ha med seg en relativt uerfaren jeger på jakt til høsten i Trondheim?


SEBK1899

Recommended Posts

beklager viss dette er i feil seksjon av forum, er ikke så kjent med denne plattformen😁

 

Som nevnt over så har jeg begrenset erfaring, men dette er noe jeg ønsker å utvide på!  Jeg har prøvd så si alt av de tradisjonelle jaktformene en gang eller to, dette inkluderer skogsfugl, rugde, rådyr, hjort og elg. Så jeg lurer på om noen ønsker å ta en jeger under vingene i høst? Alt av jakt er av interesse, men rådyr og skogsfugl syntes jeg passer meg best! Jeg er nå student i Trondheim og har tenkt å bo her en stund, så jeg har lyst å kjenne området før jeg drar ut alene. Jeg stiller med eget utstyr, inkludert hagle/rifle.

 

Jeg vet at lokale jeger og fiske-foreninger har introjakter og disse skal jeg være med på, men viss jeg heller kan finne noen som kan lære meg tror jeg det hadde vært bedre.

Hvis ingen har lyst så tar jeg også imot tips på hvordan jeg kan etablere meg i miljøet, jeg har erfart at de lokale jaktlagene og foreninger der jeg er ifra ikke var så imøtekommende.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nyligblitttrønder skrev (13 timer siden):

beklager viss dette er i feil seksjon av forum, er ikke så kjent med denne plattformen😁

 

Som nevnt over så har jeg begrenset erfaring, men dette er noe jeg ønsker å utvide på!  Jeg har prøvd så si alt av de tradisjonelle jaktformene en gang eller to, dette inkluderer skogsfugl, rugde, rådyr, hjort og elg. Så jeg lurer på om noen ønsker å ta en jeger under vingene i høst? Alt av jakt er av interesse, men rådyr og skogsfugl syntes jeg passer meg best! Jeg er nå student i Trondheim og har tenkt å bo her en stund, så jeg har lyst å kjenne området før jeg drar ut alene. Jeg stiller med eget utstyr, inkludert hagle/rifle.