Jump to content

Tennstifter BRNO ZH


Magelius

Recommended Posts

Hei och hopp!
Jeg trenger ny tennstift på kombien, en BRNO ZH 304. Alle ZH-hagler/rifler har samme tennstift. Er det noen som har eller vet om noen som har slike? Koster 20 EUR i slovakia, men kommer på 1200kr med toll og frakt. 
Har levert den til en børsemaker i januar, men virker ikke som han har tenkt å bli ferdig, så jeg henter nok børsa etter påske uansett om han er ferdig eller ikke. 
Evt om noen vet om en børsemaker som faktisk har tid til å ta sånne småjobber? Trondheim-steinkjer området

Link to comment
Share on other sites

Mener Helgesen på Røra lager tennstifter sjøl istedet for å kjøpe "hyllevare", men er litt usikker på kapasiteten hans for tida - tror han har tatt seg annet arbeid, i tillegg til at han har tatt over heimgården. Trodde egentlig det var standarden hos de fleste børsemakere, at de heller dreier tennstifter enn å kjøpe dem...

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Jibrag skrev (1 time siden):

Mener Helgesen på Røra lager tennstifter sjøl istedet for å kjøpe "hyllevare", men er litt usikker på kapasiteten hans for tida - tror han har tatt seg annet arbeid, i tillegg til at han har tatt over heimgården. Trodde egentlig det var standarden hos de fleste børsemakere, at de heller dreier tennstifter enn å kjøpe dem...

Pm ;) 

Link to comment
Share on other sites

bbdg skrev (59 minutter siden):

Han tar ikke på seg arbeid.

Sist jeg fikk tak i, var i Sverige. Husker ikke helt, men kan være det var fra https://torsbohandels.com/sv/

Det er jeg klar over 😎

Den er god, skal sende de en melding. 

Du har vel en hel del erfaring med dette våpenet?

Tenkte jeg skulle spørre deg om du vet av noe ammo som samskyter godt i børsa? Jeg har 7x57r og .12 (304)

Edited by Magelius
Link to comment
Share on other sites

Har en slik i 7x57r/16 og 12/70-12/70 Hatt min i 45 år og eneste problem er at jeg har skiftet tennål en del gg.

Når det gjelder samskyting må du prøve det i din. Jeg lader selv så da regulerer jeg det selv. Brukte Oryx tidligere og det var greit nok i min.

Trenger du hjelp til montering av tennnåla må du bare ta kontakt😉

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...