Jump to content

Kolbe til hagle


JAL

Recommended Posts

Jeg lager slik fra tid til annen, ca 10000 kr. Har en god del tyrkisk valnøtt, mørk i fargen med litt spill i veden. Hvordan er den kolben som har sittet på børsa, har du knekt den. Mange ganger mulig å reparere. Send meg gjerne bilder av børsa til min mail: kruger-m@online.no

 

Mvh Thomas Krüger-Monsen / tlf 482 70 793

Link to comment
Share on other sites

JAL skrev (2 timer siden):

Takk for det, har du noe bilder av noen Kolber du har lagd ?

Send meg din mailadresse, så skal jeg få sendt deg bilder. Vedr. pris så burde jeg vel skrevet at prisen er avhengig av hva prisen på emnet koster ( sjekk pris på emner hos Storbua ), hvor avansert koben skal være. Nettskjæring tar lang tid å opparbeide. Har jeg lagd haglestokk til noen så har jeg villet at personen har mulighet for å prøve kolben, slik at det endelige resultatet blir tilfredsstillende for oppdragsgiveren. Ikke noe vits å lage kolbe som ikke passer. Sist kolbe jeg laget til en driling kom på ca 13000 kr, og da hadde vi faktisk en kolbe som var kopifrest. Da er det straks mye raskere å lage det hele. Rogne Våpen har solgt noen slike kolber til tyske hagler fra tid til annen. Alternativt få en som kan kopiere originalkolben, for så å la en børsemaker gjøre den endelige tilpassingen. Det er mye jobb bare det, timene renner på.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...