Jump to content

xxl.no sender ikke ammunisjon?


madlychip

Recommended Posts

noen andre som har problemer med å bestille ammunisjon fra xxl nå? tenkte å kjøp litt cci siden det var tilbud. men i kassen står det at de ikke finnes frakt alternativer til min adresse. har prøvd der jeg bor nå samt en addresse i nermeste by uten hell. noen med inside info som kan fortelle om xxl har sluttet å sende ammunisjon? er jo forferdelig kjipt siden jeg bor 3 timer unna nermeste xxl....

Link to comment
Share on other sites

Jeg bestilte 3000stk 9mm i fjor uten problemer ihvertfall, men nå ser jeg at jeg får samme melding som deg på både 2000 og 3000stk.

Når det er sagt så ser jeg at 1500stk går fint, og da har jeg i tillegg gratis frakt, så da er det jo ikke noe stort problem egentlig :-) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Har snakket med dem, problemet er. det er lagt inn feil vekt på 22lr. bestiller du 50 stk kan de sende, 3 mnd siden jeg fikk beskjed, ingenting har hent, så de bryr seg mest sannsynlig ikke , kjøpte 1500 9mm uten problem, jaktdepotet med flere selger cci for 80 øre, ved kjøp av 5000🤠

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, mortimer said:

Har snakket med dem, problemet er. det er lagt inn feil vekt på 22lr. bestiller du 50 stk kan de sende, 3 mnd siden jeg fikk beskjed, ingenting har hent, så de bryr seg mest sannsynlig ikke , kjøpte 1500 9mm uten problem, jaktdepotet med flere selger cci for 80 øre, ved kjøp av 5000🤠

Berg Presisjon selge CCI til 80øre fra første boks...

Samme ell bedre priser enn de fleste andre fra første boks, men ikke noe kvantumsrabatt.

Verdt å sjekke ut.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mulig de har lagt om rutinene etter at jeg kjøpte 10.000 leirdueskudd til 1 kr/pang, eller var det 0,70. Husker ikke, var siste gang jeg så det så billig ihvertfall. Jeg fikk ikke bestilt til min adresse, men kompisen med annet postnummer (men samme hentested) fikk jeg bestille til. Han måtte hente det også. Tok vel et par uker mellom første og siste pakke med 500 skudd i hver. Selv betalte jeg vel 400 i frakt…

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...