Jump to content

Eit lite hastespørsmål anngåande innskyting


Stihl Crazy

Recommended Posts

Eg skal mest sannsynleg sita ved reveåta natt til onsdag og pga pendling og ferjer veit eg ikkje om eg rekk ny innskyting. Rifla vart innskoten for 2 veker sidan og ikkje brukt etter det.

Innskoten på ca 160 meter med same ammunisjon som eg vil bruka  no 100 gr Sierra varminter. Det eg lurer på er, kor mange klikk (cm klikk på siktet mitt) skal eg stilla ned når reveåta ligg på ca 60 meter? Eg ville sagt 2-3, kaliberet er 6.5x55. 57 cm løp og friskt lada, 43,5 gr Vv 150.

 

Eg skulle veldig gjerne likt og tatt eit par prøveskot dersom eg får tid fra der eg vil sittja og til der som åta ligg, på dagtid men det eg lurer på er då sidan reven no har vore der og gravd og kanskje kjem natt til onsdag, dersom eg har skote der la oss seie i sju-åtte tida på tysdag kveld vil dette få skrema reven frå og komma seinare på natta? Er vel ganske var og eit lite krater i bakken blir det jo alltid av varmint kuler, litt krutt lukt kanskje eller Noko eg ikkje har tenkt på.

 

Dersom eg har posta på feil stad får heller moderator flytta innlegg. Takksam for svar!

 

Link to comment
Share on other sites

Innskutt midt i på 160, treffer du ca 1,5 cm over på 60 mtr. Da har jeg tatt utgangspunkt i at du mener rundt 900 m/s med "friskt ladd", og at du har siktelinja ca 5 cm over kjernelinje løp. Kalkulert med ballistikk-app. (la inn kula du bruker)

Link to comment
Share on other sites

Nokon sånn app har eg aldri brukt nei og har heller ikkje målt utgangshastigheit men dersom dette stemmer bør eg vel ta eit par klikk ned.

 

kom på at eg kunne sjå på Vitavouri sin ladetabell. For 6,5x55 mauser var farta 915 m/s med 44,1 gr Vv150. (Har sjølv 43,5 gr)
10 cm lengre løp her da 67 cm, eg har 57. Men kanskje eg har 870 m/s eller deromkring. 
 

Klar over at det er andre ting som og spelar inn og enn ein cm frå eller til, men utgangspunktet kan jo vera best mogleg utifrå forutsetningane.

Edited by Stihl Crazy
Link to comment
Share on other sites

Tar 2 klikk ned eg då. Har rigga meg til i eit tomt hus heima, skyt ut glaset. Rifla står med tofot i vinduskarmen og kolben er festa med tau i taket slik at det berre er og ta ut slakken av tauet når ein vil sjå/skyta.

 

Ellers nokon tips og komma med til ein heilt fersk åtejegar for og unngå dumme feil fyrste natt?

Link to comment
Share on other sites

On 3/28/2022 at 7:50 PM, hewi said:

2-3 klikk blir ikke feil. Du skal være rimelig godt på reven da. 20-30 m/s forskjell i utgangshastighet utgjør ikke nevneverdig på så korte hold

 

Det er omtrent det resultatet jeg får også. 3 knepp a 1/4/100 yd, eller ca. 13 mm for høyt. Men tenk nå litt etter, 13 mm er 2 kulediametere. Har det noe å si på en rev? Er du i det hele tatt i stand til å sikte på en levende rev med slike marginer? Hva sikter du da på? Et eller annet tenkt siktepunkt bak en "vegg av pels"? Ikke at det er noe galt i å skru ned 2-3 knepp. Men det er ikke mye galt å å la være heller. Jeg vil vel egentlig si at den innskytinga du har nå er helt glimrende for å skyte rev fra null til nærmere 200 m. Den reven kommer til å være så hinsides død med den kula enten du treffer midt i eller 15 mm for høyt.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...