Jump to content

Remington 700 nytt avtrekk/farge på stokk?


STB

Recommended Posts

Hvilke jakt avtrekk skal jeg velge til mitt prosjekt vinter 2021/22, er det noe å hente utover standard Timney?

Forslag med bilder til farge på Ceracoat C serie lakk, vil ha en mellomgrå matt farge (noe mørkere enn mye av den lyse grå grunningen på sprayboks)

 

Har en Steyr Scout 308 W med et drømmeavtrekk som gjør at "må ha nytt på Remington`en" melder seg etter hver tur på banen, tillegger at originalavtrekk er justert av børsemaker! 

På min gamle Remington 700 SS Custom Shop KS 30-06 er stokken oppdatert med Limbsaver kolbekappe, justert bedding og nylakkert med Raptor Bedliner på sprayboks, topp resultat men i blankeste laget. Løpet er byttet til et flutet Lilja løp gjenget for demper, testskutt med en rekke ladninger, men stoppet på 130 grains Barnes TTSX med 54 grain N150 så langt. Leste med stor interesse Movikens innlegg😀

IMG-6852.jpg

IMG-6853.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg ha prøvd både singel og to stage avtekk og kan ikke si jeg skyter noe bedre med det ene enn det andre. Jeg hadde to stage på noen og singel på andre, etter litt frem og tilbake så har jeg nå enda opp med singel på alle. Dette er jo en smakssak, men nå har jeg 1000g singel stage på alle mine rifler. På mine 3 remingtoner så har jeg dette. 

 https://skytterlinken.no/triggertech-special-pro-rem-700-avtrekk 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...