Jump to content

Byta hylser, omskyting?


Stihl Crazy

Recommended Posts

Eg er innskoten på 100 meter med 100 gr Sierra varminter, ganske friskt ladd med 43.5 gr Vv 150. Tenker og kun bruka lapua hylser framover. Bør eg foreta ny innskyting eller har ikkje det så mykje og sei. Går frå RWS hylser. Kaliber 6.5x55, rifla er tikka t3x.

Eg gjekk inn og såg på VV reloading manual. For 6.5x55 swedish Mauser var Max 44,1 gr for denne kula med lapua hylser så bør jo Vera innfor i når det gjeld trykk, sjølv om alle rifler er forskjellige. Eller ta eit snoravtrekk fyrst?

Edited by Stihl Crazy
Link to comment
Share on other sites

Nja, tenker du samme ladning skulle det ikke være nødvendig. Jeg TROR RWS-hylsene har noe tykkere gods, og hvis det er riktig er du på trygg side med Lapua-hylser. Jeg har skutt samme ladning og kule i en rekke forskjellige hylser i 6,5x55 (Norma, Lapua, Winchester, Federal, S&B, Partizan) og ikke merket nevneverdig forskjell verken i fart eller treffpunkt. Dog var dette en mer moderat ladning med 44 grs N160 og 140 grs kule. Men om du skal skyte Mikkel på 100 m + er det kanskje like greit å spandere noen noen prøveskudd?

Link to comment
Share on other sites

Ja @vavlo, grei påminnelse selv om det er påpekt i "bold" over tabellen:

 

Datan ska användas som INFORMATION och INTE SOM BAS FÖR LADDATA. Använd alltid publicerad data när du handladdar.

 

Verd og merke seg er det også at referansekruttet er IMR 4350 med "verdi" 100, slik at alle andre tall for brennhastighet og trykk er relativt denne "verdien".

Edited by Sølvrev
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

No har eg tatt to skot med snoravtrekk.
100 gr sierra varminter, 43,5 gr Vv 150, CCI tennhetter, COL 72 mm.

 

Noko eg la merke til var at tennhettene var no kome jamta med botn av hylsa (etter skyting) er dette normalt når eg set tennhettene så langt inn at når ein kjenner med fingeren så er det ei lita fordjupning der som tennhetta er, før skyting alltså. 
 

Eller la eg ikkje merke til noko unormalt, ikkje noko røyk eller tungt og heva sluttstykket etter skyting. 
 

Her er eit bilete av hylsa.

 

 

 

 

F4C0AC54-BCDC-455E-82C2-4C1812AF4032.jpeg

331E5118-C384-46CF-9698-AEAC91FB50B9.jpeg

Edited by Stihl Crazy
Link to comment
Share on other sites

Tennhetter settes alltid tilbake under avfyring, det er normalt. Men jeg blir litt betenkt av at du tilsynelatende roter i overkant av maxladning uten kunnskap om å tolke eller måle trykktegn, på et slikt nivå at du synes du må bruke snoravtrekk. Trenger du egentlig å lade så hett som mulig, eller blir reven akkurat like dau på såpass kort hold om du holder deg til oppgitte ladedata?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Er ikkje opptatt av maxladning overhodet men det var med denne ladninga eg fekk best presisjon, men har nok i papira kva eg fekk til med 42,5 og 43 grains og. Skyt på over 200 meter på grågås så er avhengig av nettopp det men er kanskje godt nok med resultata eg fekk med ikkje fult så friskt lada og. Men Vargen eg er jo innforbi Max ladning ifølge tabellen då.

Edited by Stihl Crazy
Link to comment
Share on other sites

Stihl Crazy skrev (13 timer siden):

Er ikkje opptatt av maxladning overhodet men det var med denne ladninga eg fekk best presisjon, men har nok i papira kva eg fekk til med 42,5 og 43 grains og. Skyt på over 200 meter på grågås så er avhengig av nettopp det men er kanskje godt nok med resultata eg fekk med ikkje fult så friskt lada og.

Ja, ser den med presisjon. Men ærlig talt, om du skal skyte grågås med ei varmint-kule blir det jo ikke så mye mat igjen? Om gåsa er noenlunde hel på utgangssiden kan det være blyfragmenter spredt ut over. Hvorfor ikke finne en ladning som gir god presisjon med ei blykjernekule som holder sammen eller ei matchkule, ev. ei lett monolittisk kobberkule? Så har du varmint-kula til rev og kråke.

Edited by Sølvrev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...