Jump to content

Delta Stryker gen 2 vs Vortex Razor gen 2 ?


fredriko

Recommended Posts

Jeg er kjempefornøyd med min Stryker, kjøpt av kammerat. Har ikke prøvd den Razoren, men kan i alle fall si at klikk, "snurring" av fokus og forstørrelse, og generelt sett alt mekanisk på Strykeren virker veldig bra. Optisk er den tipp topp for hva det er, litt aberrasjon på høy forstørrelse og mørkhet slik som forventet. Litt klumpete, men det er begge kikkertene. 

 

Kan du prute litt på Razoren ville jeg gjort det, prisforskjellen mot ny Stryker blir jo i så fall nok til ringer og gjerne linsebeskyttere også.

 

Ole

Link to comment
Share on other sites

Ei tohi varjata skrev (55 minutter siden):

Jeg er kjempefornøyd med min Stryker, kjøpt av kammerat. Har ikke prøvd den Razoren, men kan i alle fall si at klikk, "snurring" av fokus og forstørrelse, og generelt sett alt mekanisk på Strykeren virker veldig bra. Optisk er den tipp topp for hva det er, litt aberrasjon på høy forstørrelse og mørkhet slik som forventet. Litt klumpete, men det er begge kikkertene. 

 

Kan du prute litt på Razoren ville jeg gjort det, prisforskjellen mot ny Stryker blir jo i så fall nok til ringer og gjerne linsebeskyttere også.

 

Ole

 

Har hørt mye lovord om Delta, har også testet Stryker gen 1  selv, og den står øverst på lista mi, men så er jeg og litt påvirket av amerikanerne som glorifiserer vortex på youtube, jeg har et par vortex kikkerter selv og synes de er gode i forhold til hva man betaler, og uten tvil den beste garantien da jeg har testet denne ut i praksis selv. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Har hatt begge kikkerten, og Delta har marginalt bedre glass. Razor har likevel ikke dårlige glass og du vil se 6.5 kulehull på 500 meter med den. Razorn har og bedre øyeboks(letter å komme på, mulig smakssak) og razorn har og bedre synsfelt. garanti er nevnt ja. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...