Jump to content

Ny boyds stokk, moment?


Recommended Posts

https://www.boydsgunstocks.com/content/how-to-select-a-gunstock

 

Hent frå Boyds si side: 25-35 inch/lbs. 

 

Men om du MÅ ha ein momentnøkkel er vel heller tvilsomt. Kor ofte demonterer du børsa? Og kva krav har du til presisjon? Du eliminerer vel ein faktor om du har momentnøkkel, men om du ikkje jagar den ultimate presisjonen så må du ikkje har dette. 

Link to comment
Share on other sites

Eg er ikkje nokon ekspert, men eg vil seie det ikkje er kjemperelevant. Driv du med langholdskyting og skifter stokk/demonterer stokk ville eg kanskje tenkt på å skaffe meg momentnøkkel. 

 

Men, "the proof is in the pudding" som dei seier.. Om du får den presisjonen du forventer er det ikkje nokon å stresse med. Eg har hatt ein god del forskjellige børser og driv og pusslar litt med bedding og slik. Demontere nok stokken på børsene mine oftare en gjennomsnittet. Kan ikkje seie eg har merka nokon forskjell. Bortsett frå på den ganske blaute trestokken på ei CZ 455 i 17 HMR. Der merka eg treffpunktforandringar når eg demonterte stokken. Men no er denne søylebedda, så då satser eg på at ting roar seg. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...