hikkas Posted January 3, 2022 Share Posted January 3, 2022 Jeg vil ha demper på en ruger mark 2 target. Har en demper(A-tec) som jeg bruker på cz455’n som jeg tenkte å bruke. Noen børsemakere på Agder som kan anbefales til å gjenge? Noen som har prøvd denne adapter greien her https://ammoterra.com/product/sak-fixation-adapter-for-silencer eller som vet hvor den kan kjøpes? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
einherje Posted January 3, 2022 Share Posted January 3, 2022 Du kan prøve her: https://artemisas.mamutweb.com/Shop/List/22lr/22/1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ei tohi varjata Posted January 3, 2022 Share Posted January 3, 2022 Ganske sikker på at Artemis har vært inaktivt i mange år. Ole Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
einherje Posted January 6, 2022 Share Posted January 6, 2022 Jeg fant to slike overganger i hylla til den lokale sjappa. De hadde kjøpt hos Artemis. Mulig det er en stund siden de kjøpte inn, siden prisen var noe lavere enn på Artemis´s side. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hikkas Posted January 8, 2022 Author Share Posted January 8, 2022 On 1/6/2022 at 9:04 PM, einherje said: Jeg fant to slike overganger i hylla til den lokale sjappa Hadde dei inne slike nå? Pris? Og hvor i landet er den lokale sjappa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiders Posted January 9, 2022 Share Posted January 9, 2022 Ei tohi varjata skrev (På 3.1.2022 den 23.02): Ganske sikker på at Artemis har vært inaktivt i mange år. Ole Artemis er aktivt. Jeg handlet fra dem rett før jul. Jeg har sendt melding til Christopher (eier av Artemis) og bedt han lese denne tråden og svare. Alternativt ring han. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ei tohi varjata Posted January 9, 2022 Share Posted January 9, 2022 Aha - da er det jeg som har bomma. Takk for opplysningen, jeg har trodd det har vært dødt, siden nettsiden har vært lite forandra de siste årene, og at etter Molot Vepr røyk har jeg hørt lite om dem. Ikke sett noen BR Tuote på lenge heller. Ole Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts