Jump to content

416 (rigby, ruger, taylor, rem-mag) med demper


magnum_mauser

Recommended Posts

Eg veit at rekylopplevelse er subjektivt og at utforming på stokk, vekt osv speler inn. Men er her nokon som har satt demper på ei standard jaktrifle i 416 (ikkje ein langholdsrigg i 416 lapua) som kan seie noko om korleis du opplever rekylen i ei dempa 416?

 

Eg er kjent med 416, då eg har hatt to 416 rigbyer, den siste har eg fortsatt. Eg opplever rekylen som håndterbar, men i øvre grense for kva eg klarer å skyte godt med. Men det er so mykje rekyl i mitt våpen at eg valgte aimpoint fordi eg på min første rigby opplevde at skytestilling og montering av våpenet i skuldra måtte vere 100% for å unngå blodige augebryn. Og når eit våpen har sopass mykje rekyl, begrenser det mitt bruksområde. Eg er ute etter eit våpen eg kan bruke til skogsjakt/smygjakt som eg kan ha kikkertsikte på, uten å måtte håndtere den som ein skikkelig (magnum), at eg til dømes kan skyte raskt eller frå ein litt kronglete skytestilling uten fare for årelating av augebryn 😂

 

Eg har aldri fått testa 416 med demper, og det hadde vert interessant å høyre brukererfaringer med det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...