Jump to content

Database for egne ladninger


Jeger'n

Recommended Posts

Det har sikkert vært spurt før, men jeg og den nye søkefunksjonen på Kammeret er særdeles dårlige kompiser.
Noen som kjenner til en enkel database man kan bruke for å lagre egne ladninger? Det blir etter hvert så mye papirer og vondt å ha skikkelig orden på dem.

Link to comment
Share on other sites

Jeger'n skrev (16 timer siden):

@stigamundsen  @gribben
Gamle Excelkunnskaper er ikke som før og jeg vil gjerne ha noe som er søkbart. Det husker jeg ikke hvordan jeg laget, så det utgår.
@mig16
Den der skal sjekkes. Takk for link. Er du fornøyd?
 

Joda, helt grei. Det eneste er at pris er i dollar, men utvikleren sier at han skal rette på det etter hvert. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

GRT har dette innebygd og mere til. Og har du flere PC'er slik som jeg, hvor jeg har en i stua, og en laptop jeg bruker i furte/ladebua, kan jeg dra opp de samme filene i ladeboden som i stua. Slik at jeg f.eks kan sitte i stua og simulere ladninger, føre resulatet, inludert treffpunktanalyse og reel utganshastighet om jeg har målt dette, etc ad infinitum. Du kan også kjøre fila fra labradar, magnetospeed og andre hastighetsmålere rett inn. Og det er raskt og intuitivt å lære :-D

Og det er gratis....


 




 

Edited by Tjukkas
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Jeger'n said:

@Polardego
Hva er vitsen med å sende til deg sjøl hver gang? Lar du all e-post ligge på en server som en form for back-up? Dersom det bare lagres lokalt på egen PC så kan det vel like gjerne lagres i ei mappe der som Exceldokument som at det skal gå via e-postserveren en runde?


Dersom man bruker Gmail, så lagres all e-post i skyen , og man har vel en 10-15 terrabyte  lagringsplass....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...