Jump to content

Har Jakt og Friluft sluttet å selge krutt? Hvor kjøpe krutt??


Sheda

Recommended Posts

Har ikke handla krutt på en stund, men mener at jeg fikk det til sendt med posten den gang?

Ser nå at mange av nettbutikkene ikke sender med posten lenger og at det må hentes i butikk, så da lurer jeg veldig på hvor jeg kan kjøpe krutt på Sørlandet? Kan ikke finne noe krutt på nettsiden til J&F heller...

Link to comment
Share on other sites

Dumt spørsmål, men har du prøvd det lokale skyttarlaget?  (Forutsatt at du har eit kaliber som passar til skytterlagskrutt, naturlegvis.)  

 

Edit:  Jaktdepotet har diverse utval av Vectan, og veldig lite anna ser det ut som.

Edited by beaker
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sølvrev skrev (5 timer siden):

Ser ut som det er tomt hos J&F ja, eller at de har sluttet å selge. Men Hjemmelading sender vel KRUTT Arkiver - TROND ALVESTAD AS (hjemmelading.no)? Ellers er det jo ikke all verdens avstand ned til Brownell's i Vegårdshei, men der ser det ut til å være litt glissent i hyllene....

Innbilte meg at Trond Alvstad hadde en melding om at han ikke sender krutt lenger. Må ha blandet med noen andre, kan i hvert fall ikke finne noe om det nå så er vel bare å bestille der før det er for sent 😄 Aldri slått meg at Brownells har et lokalt lager, har alltid tatt 1 måned før jeg har fått de tingene jeg har bestilt🙄 Men det er jo absolutt en mulighet da, Takk!

Link to comment
Share on other sites

beaker skrev (32 minutter siden):

Dumt spørsmål, men har du prøvd det lokale skyttarlaget?  (Forutsatt at du har eit kaliber som passar til skytterlagskrutt, naturlegvis.)  

 

Edit:  Jaktdepotet har diverse utval av Vectan, og veldig lite anna ser det ut som.

Kikka etter pistol krutt, tenkte og prøve noe annet en Vihtavuori.

Hos Jaktdepotet står dette: KRUTT KAN DESSVERRE IKKE SENDES MED VANLIG POST, MEN KAN SENDES SOM ADR-GODS TIL BEDRIFTSADRESSER. 

Så er det litt lang vei til Drammen fra Kristiansand.

Link to comment
Share on other sites

Tjukkas skrev (1 minutt siden):

Brownells har nok lite på det lageret, men bestiller inn fra andre land ettervert som de får bestillinger. Derfor tar det tid. 
 

 

Joda, men det tar tid fra bestilling til det skjer noe med ordren hos Brownells synes jeg, går fortere å få en kikkert fra Opticsplanet fks.

Greit å vite at muligheten med lokalt lager er der i hvertfall, synes ikke det var så galt utvalg på lokal lageret faktisk!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...