Jump to content

Hvor kan jeg skyte i Oslo med pistol?


Lucky88

Recommended Posts

Heisann, Jeg har eget våpen og sliter litt med å skjønne hvor jeg kan skyte med pistol i Osloområdet. Det er noe rotete med foreninger, baner og medlemskap.

 

Det jeg er på utkikk etter er et sted hvor jeg kan bare trappe opp med ammo og pistol å skyte uten noe mer hassel. Melder meg selvfølgelig inn hvis det må gjøres.

 

Noen som har noen tips. Synes det var vanskelig å finne god info på nett

Link to comment
Share on other sites

Skulle gjerne visst det selv. Oslo Skytesenter var vel nettopp dette, drop-in velkommen. Jeg vet ikke om noen andre baner som har denne ordningen, hvertfall ikke i Oslo.

 

Noen av klubbene oppe på Løvenskiold har jo ganske fri tilgang på baner som man kan disponere men du må vel være medlem, samt at det er jo ikke Oslo.

Link to comment
Share on other sites

Må nok finne dere skytterforeninger, f.eks en av de som er listet på NSF sine nettsider

 

Samtlige vil ha tilgang til en skytebane et sted, og det er vanlig skuring at man får fri tilgang enten man spør eller har vært aktivt medlem lenge nok. Såvidt jeg vet er klubbene på Løvenskiold ganske åpne, mens hvis du vil ha tilgang utenom fellestreningene til OKTS på St. Hanshaugen må du ha vært aktiv og hjulpet til en stund.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...