Jump to content

Grand Power Stribog


Bartemannen

Recommended Posts

Grand Power Stribog 9mm PCC.

 

Noen som vet eller har en forklaring på hvorfor en pistol/rifle som koster $690 over dammen koster over 20.000kr her?
Joda, jeg vet dollar har gått opp. Men med dagens dollarkurs så har det ca 5700kr. Og så frakt og moms. La oss si 10.000kr

Og en forhandler får jo sin for mindre enn $690.

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, hipshot said:

 

Hvor finner du den prisen (20k)?

 

Og hvorfor Usa?

 

Hvis du skal ha en så kan du jo importere selv fra Tsjekkia eller Slovakia: ~1000€ +/-,  avhengig av type, det er flere av disse.

Hvorfor USA?
Fordi det var i et Amerikansk blad jeg leste om våpenet.

 

Hvor finner du den prisen (20k)?
pvas.no

 

Hvis du skal ha en så kan du jo importere selv fra Tsjekkia eller Slovakia: ~1000€ +/-,  avhengig av type, det er flere av disse.

Spurte ikke om import. Jeg spurte om noen viste hva årsaken til prisforskjellen er.

Edited by Bartemannen
Link to comment
Share on other sites

Rsr9a3 som pvas selger er ikke samme variant som koster 690$ i usa.

så sammenlikninga di er ikke helt fair.

 

de billige i statene er a1 versjonen med kort pipe og uten kolbe. Som er blowback.

Den pvas selger har rullelåsopplegg, lang pipe, sært forskjefte og de har sikkert måtte lage en pinna kolbe til Norge med verdens lengste lengdekrav.

 

1500€ koster rs9a3, finnes så vidt jeg ser ikke i USA ennå, a3 "pistol" er vel rundt 1000$ I USA og de er fort opp mot 1500$ med kolbe og litt mer stæsj.

 

hvorfor pvas ligger 500€ Over andre europeiske sjapper kan jeg ikke svare på, men er vel ikke bare bare å få våpen opp hit

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...