Jump to content

Mellomplagg som varmer og tar lite plass i sekken?


magnum_mauser

Recommended Posts

Eg har ørten ryggsekker som har ein ting til felles, dei er unødvendig store til enkle jaktturer. Som igjen har ført til at eg har droppa sekken og gått med jakkelommene mine på spreng med ymse som må være med på jakt - upraktisk og særs irriterande.

Løysninga vart ein swedteam tracker molltec 5L. Etter omhyggelig pakking får eg det mest nødvendige ned i den - og den er so liten og praktisk at den blir med på alt frå jakt til ettersøk.

 

Men plassen er utfordrande, 5L er ikkje all verden og klesskift til overkroppen er eit must for meg på all jakt - då termostaten min konstant er for varm og eg blir svett berre av tanken på ein bakke. I alle mine terreng begynner eg turen med å klatre høgdemeter og eg er avhengig av tørre klede på overkroppen når eg er komt opp og skal på post, eller byrje smygjakta.

Eg får i dag plass til ein overdel frå devold, eg trur den heiter expedition, i tillegg til ei lita brynje.

 

Eg har forsøkt å få plass til ein 400 gram's ullfroté i tillegg til brynja, noko som hadde vert det ideelle, men det går ikkje - den tar for stor plass. Som mellomplagg, merker eg at eg med fordel kunne hatt noko som varmer litt bedre en devold'n - men har eg andre alternativer? Eg ser enkelte sportsbutikker har nokre særs tynne og tynne fleecegensere som i utgangspunktet ser veldig varme og behagelige ut - og plassmessig trur eg at dei skal være mogleg å knefte ned i den lille sekken.

Link to comment
Share on other sites

https://www.fjellsport.no/produkter/herreklaer/jakker/isolerte-jakker/arc-teryx-atom-sl-hoody-men-s-kinetic.html

 

Bruker sjølv ei slik. Denne kan knøvlast ganske liten og gir godt med varme. Tåler og ein del fukt utan å miste for mykje av isolasjonsevnen. 

 

Eller noko slikt?

 

https://www.fjellsport.no/produkter/herreklaer/jakker/vester/rab-cirrus-flex-2-0-vest-black.html

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Eg var innom ein butikk i dag som er tilknytta Magasinet og dei hadde nokre tynne og lette olivenfarga dunjakker til ein svært sympatisk pris (600kr). Eg kjøpte ei slik og ein skikkelig kompresjonspose på 2 liter. Eg vil tru at ved å skifte til tørr ulltrøye og deretter denne jakka før eg tar på meg ytterjakka, har eg forutsetninger til å kunne sitte på post til fjells i mange timer uten å fryse. 

No har været omsider snudd og det er temperaturer som minner om oktober og ikkje tidlig september - so eg får forhåpentligvis testa det innan kort tid.

Link to comment
Share on other sites

På de kalde dagene på post, har jeg også ei tynn dunjakke i sekken. Kjøpt for noen hundrelapper på tilbud på Coop OBS. Pakket ned og komprimert ned i en liten vanntett pakkpose. Gull verd på kalde dager på post.

Ellers er det tykk ullgenser med høy hals som er standard utrustning i sekken (og hoftesekken) min som et ekstra mellomlag. 

Og har alltid ull innerst. Og gjerne i 2 (av og til 3🥶) tynne lag, med netting helt innerst.

Kan ellers anbefale Bergans Budor Hip Pack, hvis vanlig sekk er unødvendig stor. I tillegg er den på tilbud hos XXL akkurat nå. https://www.xxl.no/bergans-budor-hip-pack-11-l-hoftesekk-gronn/p/1179784_1_style?gclid=Cj0KCQjwwY-LBhD6ARIsACvT72N8DUg1R9z73tvzsQio8IBl7IfCcH09RFcRRSWLAnrt5Lsh5WuQNHgaArjBEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Her får en plass til det mest nødvendige. Litt mat og drikke, litt ekstra tøy, ammunisjon ++ Bruker bare hoftesekk når jeg går som hundefører. 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, rotorhead said:

Og dersom dun blir vått.... 

Da kollapser det og mister isolasjonsevnen. Så helt sikkert syntetiske varianter som har bedre egenskaper. Men derfor jeg bare bruker det på de kaldeste dagene, for da er det som regel tørt i lufta. Og hvis det er nedbør, kommer den i fast form...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Hilleberg Nei, men fordi eg i utgangspunktet ikkje er ein "frostpinne". Det handler meir om at eg i utgangspunktet er svært varm og det skal lite aktivitet til før eg svetter og når eg då setter meg ned - blir eg kald. Men dersom eg har eit klesskift med meg, slik at eg er tørr på overkroppen, går det veldig bra.

Men ein bekjent av meg som fryser lett, har ein slik vest - og er veldig fornøgd med den.

Link to comment
Share on other sites

Etter at jeg gikk noen kvelder på langrennski da det var skikkelig kaldt fikk jeg tips om å kjøpe en for stor Primaloft vest for å ta den over jakka  Har også begynt å bruke den på jakt. Fin når man tar pauser eller når det blir sent på ettermiddagen og det blir kaldere. Deilig at den er så stor at den går over jakka, da slipper man å ta av seg jakka. Antar at en jakke funker like bra.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Polardego said:

 en for stor Primaloft vest for å ta den over jakka  Har også begynt å bruke den på jakt. Fin når man tar pauser eller når det blir sent på ettermiddagen og det blir kaldere. Deilig at den er så stor at den går over jakka, da slipper man å ta av seg jakka. Antar at en jakke funker like bra.

Jeg har samme erfaring som @Polardegomed litt stor vest,  god løsning. Jeg har oså brukt en snugpack jakke i xxxl slik som @Polardegoforeslår, dvs  utenpå «alt» untatt sekken, god løsning det også.
Nå er jeg som oftest tilbake på en tynn primaloft jakke som mellomplagg ved behov. årsaken er at den tar litt mindre plass i sekken. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Bartemannen Eg har brukt primaloft både som vest og jakke som mellomplagg når eg fisker laks. Eg opplever dei som varme, men ikkje heilt på nivå som dun. Men den store fordelen er at dei tåler fukt og vann uten å bli ødlagtog i følge forhandleren eg kjøpte dei av, beholder primaloft omlag 80% av isolasjonsevnen sjølv om det blir vått - derfor har det vore eit godt alternativ når eg fisker. Eg er blitt litt minimalistisk i forhold til volum når eg pakker sekken før jakt og har testa med min primaloft-vest versus ei tynn dunjakke. Den går ned i ein 2 liters pakksekk, men eg klarer ikkje å komprimere den like mykje som dunjakka. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...