Jump to content

Kjøp av brukt/ny kikkert - 8x30/32


budska

Recommended Posts

Hei

 

Jeg skal kjøpe kikkert og er ny i gamet. Håper derfor noen kan komme med råd, basert på erfaring eller kompetanse på området. Jeg står mellom å kjøpe en brukt kikkert eller en ny. Den skal hovedsakelig brukes på jakt, og jeg har testet en rekke kikkerter i tillegg til å lese meg opp i ulike forum. Jeg har falt ned på en kikkert med følgende specs: 8x30/32. 

 

Hva er en fornuftig bruktpris på følgende kikkerter:

- Zeiss Victory 8x32 T*FL

- SWAROVSKI OPTIK CL Companion 8X30 (gammel modell, før 2017)

 

Vurderer også følgende nye kikkerter:

- Zeiss Conquest HD 8x32

- SWAROVSKI OPTIK CL Companion 8X30 (ny modell)

 

Andre forslag tas i mot med takk, men da i samme kategori som tidligere oppgitt. Har noen noen tanker om hva jeg bør velge?

 

 

Edited by budska
Link to comment
Share on other sites

Takk for svar. Jeg ser nypris på disse kikkertene var langt lavere når de ble kjøpt for rundt 5 år siden. Er det nypris i dag man regner av eller hva de ga den gang? 

 

Eksempel - Zeiss Victoryen kostet 12500 kr i 2015-16, men steg til 18000 i 2018-19. Bruktpris på 6-9000 kr eller 9000-13000?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Går ein til forhandler og kjøper ny kikkert vil eg tru det er enklare å få hjelp om  noke skulle hende seinare, pluss at du kanskje har mulighet til å  få prøve kikkerten. Har du fleire du er intressert i, må  du prøve dei samstundes då synsinntrykk er ferskvare og sjåarforholda (viss du prøver dei ute) heile tida er i endring.

Eg kjøper som oftast kikkertane mine brukt, mest på Finn men har og kjøpt fleire frå eBay, vellykka handel kvar gong.

 

 

 

 

 

 

 

Edited by brisen
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

TS etterlyser bruktpris og brukserfaring med div. kikkerter m.a. Zeiss Victory FL 8x32 T*

Zeiss Victory FL 8x32 T* var i produksjon frå 2004 til 2020. Eg vil sette fornuftig bruktpris frå 9000 til 15000kr alt etter alder og tilstand.

Sjølve kikkertkroppen er laga av glasfiberarmert polykarbonat. Dette gjer at den er lett (550g og lengde 11.7cm), robust og behagelig å halde i på kalde dager. Alt som er bevegeligt fungerer med perfekt motstand/friksjon.

Fokushjulet er stort og laga av plast, eg får litt følelse av Tupperware når eg studerer det, men det fungerer utmerket og roterer jevnt med passe friksjon, bilde smell i fokus og eg slepp unna iriterande jazzing fram og tilbake. Her er det optikk i verdensklasse<font style=🙂">.

Augemuslinger er behagelige og  har fire innstillinger med tydelige knepp. Eg bruker ikkje briller men behøver likevel ikkje ha dei i ytterste posisjon for å unngå mørke blink, skrur dei inn eit knepp og får med det større synsfelt. Brillebrukere vil og sjå heile synsfeltet (trur eg).

Usikten er lys, 100% fargenøytral, skarp langt ut mot kantene og med stort synsfelt på 140m/1000m. Det einaste eg har å pirke på er at der er litt blending rundt ei lav sol. Det er noke den deler med dei andre kikkertane eg har i størrelse 8 og 10 x30/32.

FL 8x32 er heilt fri for kromatisk aberrasjon, d.v.s. lilla og gulgrøne fargefrynser  rundt t.d. ein svart fugl mot kvit himmel.

Med ein utgangspupill på 4mm blir ikkje dette den optimale kikkert til bruk i demring og skumring, men for mange vil den vere god nok.

 

Zeiss Victory FL 8x32 T* er ein stoor kikkert i eit lite  format, og for meg framstår den som bortimot feilfri.

 

 

 

 

Edited by brisen
Link to comment
Share on other sites

Jeg har en slik FL 8x32, Den blir nok aldri solgt. Siden den er så lett, i tillegg til at den er så bra, blir den nesten alltid brukt. Om jeg lar være å ta den med på jakt, eller bruker en annen kikkert, er det som regel noen som låner den. Det eneste problemet jeg har hatt, er at ett okular fulgte med en gang jeg skrudde av øyemuslingene. Det ble fikset raskt på fabrikken. ( kikkerter skal sendes på service en gang i blant, allikevel)

 

Det ligger én på finn priset til 14.500,- Den har ligget der siden mars, så dette er nok over markedspris.

 

Her er en test man kan lese:

http://scopeviews.co.uk/Zeiss8x32FL.htm

 

 

Var det autokorrekturspøkelset?

6 hours ago, brisen said:

strømbrudd

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Zeiss FL 8X32 er fantstisk bra! Har hatt EL range og forskjellige greier, sitter igjen med Fl 8x32 som min favoritt. Synsfelt stor nok i bøttter og spann, har alt det optiske i orden OG den er liten og lett, blir alltid med på tur, sjø, jakt.

Link to comment
Share on other sites

Markedspris ny Zeiss FL 8x32 ligg på 18000 til 22300, tenkjer butikkhyllene byrjar å tømast.

Ja, muligt eg tok  hardt i då eg anslo ein bruktpris på 9000 til 15000. Skulle eg  kjøpt FL 8x32 som ligg på Finn til 14500 ville eg forsøkt å prute den ned, sjøl om den skulle vere ganske ny og ubrukt. Med forbehold om at den ikkje er lagt ut fleire ganger så er datoen 25. juli.

 

Takk for henvising til Roger Vine si nettside,  ei gullgruve for alle som er intressert i kikkert.

 

 

 

Edited by brisen
Link to comment
Share on other sites

Eg og vil anbefale TS å prøve Swarovski SLC 8x30WB. Den var i produksjon i 27 år frå 1985 til 2011. Pris brukt ligg på ca. 5000-7500 alt etter alder og tilstand. Min er frå 2009 og har dermed fått med seg alle oppgraderinger. Det gjer at den framstår like lys, skarp og fargenøytral som FL8x32. Begge presterer på eit høgt nivå, men når eg sammenligner heile pakken, set eg FL 8x32 litt framom SLC 8x30.

Når eg komenterer kikkert er det korleis det fortoner seg for meg, andre har si meining.

 

Edited by brisen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...