Jump to content

Pid controller for ei Lee støypegryte


stigamundsen

Recommended Posts

Tja ferdig og ferdig. Det er jo mange som lager temperaturregulatorer selv har jeg bra erfaring med slike fra Omron de har en velfungerende autotune funksjon som selv setter opp PID parameterne . Men du må jo i tillegg til selve regulatoren ha en temperaturføler og et pådragsorgan. Vil vel tro at et SSR rele som du kjører en PWM utgang fra regulatoren mot er det beste.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bardp said:

Tja ferdig og ferdig. Det er jo mange som lager temperaturregulatorer selv har jeg bra erfaring med slike fra Omron de har en velfungerende autotune funksjon som selv setter opp PID parameterne . Men du må jo i tillegg til selve regulatoren ha en temperaturføler og et pådragsorgan. Vil vel tro at et SSR rele som du kjører en PWM utgang fra regulatoren mot er det beste.

Heisan, og takk for svar. 

Problemet mitt er at eg ikkje skjønar kva du seier/meiner/skriv. Pådragsorgan, SSR, PWM... Heilt gresk. Kan vel sette meg inn i det, men hadde håpa å sleppe. Betale seg frå problemet, rett og slett. 

Link to comment
Share on other sites

Jo

22 minutes ago, Wintel said:

Vil du kjøpe deg ut av problemet, så finnes det løsninger: https://www.brownells.no/Lyman-MAG-25-DIGITAL-FURNACE-230V-749101828

Jeg ga opp å lage meg en egen PID-kontroller til Lee-gryta og kjøpte meg ut av problemet - blakk da, lykkelig nå :-)

Blakk og lykkeleg?? :-) Hadde håpa på lykkeleg og med litt kronasjer igjen. Ser det er ein kar på eit forum borte i uniten som driv og lagar og selger. Lurte berre på om det var nokon i norge som gjorde det samme. For så mykje penger, kjenner eg skotten i meg gjere opprør og ropar "frå eine skuldra": du kan vel sette deg inn i dette, din slappfisk..

Link to comment
Share on other sites

Då fekk eg pris på PID og frakt frå USA.. 80 dollar i frakt! Då kjem heime sullamitten med PID, frakt og toll på nærmare 250 dollar. 

 

Ser ut som om eg må prøve å koble noko sjølv. Får sjå om eg finn ein "pakke" med lang sonde. Ser greiare ut å montere denne på toppen av potta. 

 

Fulgte det med koblingsskjema?

Edited by stigamundsen
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...