Jump to content

Beveren sport


stig444

Recommended Posts

Er det noen her i fra Kongsberg?

Beveren sport har en drilling jeg kansje kunne tenkt meg, men synes det er litt langt å dra for å se pån (er fra steinkjer). Tenkte noen kunne kikka pån for meg. Fabrikatet er Akah, 12/65 og 30-30. Eneste drillingen jeg har vært borti i 30-30. Egentli litt pussig synes jeg for det er et fint og mildt kaliber, med ok kulebane vist man lader med spisse kuler. Det jeg lurer på er noen flekker i hagle-løpa som de nevner, lurer på hvor store/graverende de er.

Mvh Stig

Link to comment
Share on other sites

Innehaveren Erik er seriøs

 

Sier meg enig.

 

 

-L-

 

Jepp.

 

Jeg handlet børse av ham i sommer, og hadde vel egentlig tenkt å handle usett da det var litt langt å kjøre. Han mente at jeg absolutt burde komme og kikke på børsa først, så det ble til at jeg tok en "liten omvei" da vi skulle innom damas familie på østlandet :-)

 

Børsa var som beskrevet, og det ble handel. Sier han at flekkene er uten praktisk betydning, da tror jeg ham på det.

 

For øvrig, skal du dit og ikke er lokalkjent så sjekk kartet _først_ og ha med GPS. Min GPS hadde ikke adressen inne i sitt system, så jeg måtte finne posisjon via telefonkatalogen på nett og så klikke i kartet på GPS'en så jeg hadde noe å kjøre etter. Beveren Sport ligger litt utenom sentrum, nemlig :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...