Jump to content

noen som har Quick load og kan gjøre en test?


stille 6,5x55

Recommended Posts

:arrow: Vil bare informere om at Tron har gitt klar beskjed om å ikke dele slike data på åpent forum, medmindre de er skikkelig testet i eget våpen. Oppfordrer alle til å holde QL-laborering til PM. Flott at du vil hjelpe, 350 Rem. Mag, men kan du ikke bare gjøre om innlegget ditt, og sende data til vedkommende pr pm?
Link to comment
Share on other sites

:arrow: Vil bare informere om at Tron har gitt klar beskjed om å ikke dele slike data på åpent forum, medmindre de er skikkelig testet i eget våpen. Oppfordrer alle til å holde QL-laborering til PM. Flott at du vil hjelpe, 350 Rem. Mag, men kan du ikke bare gjøre om innlegget ditt, og sende data til vedkommende pr pm?

 

Greit nok det, men syns det er rart at det ellers kan postes data fra gud og hvermannsen på forumet uten kommentarer. Siden en moderator var inne og skrev innlegg FØR jeg postet dataene, og han burde forstå at jeg kom til å poste de... hadde det muligens vært mulig å si ifra på forhånd!

Link to comment
Share on other sites

Nå er det en gang slik at Data fra Quick load KUN er en indikasjon, eller rettere sagt kun teoretiske data fremfor sikre gjennomprøvde ladedata.

 

Det er flott at noen gidder å plotte inn de parametre som trengs for å gi svar på spørsmål som dukker opp. Men for å være sikker på at noen ikke ukritisk bruker ladningene som QL gir, så er jeg helt enig med macchiato at videre opplysninger bør gis på PM.

 

Her er en liten oppfordring til de av dere som har Quick load og som faktisk bruker det i sine laderutiner:

Jeg har et ønske om du/dere kan gi en slags innføring i hva dette går ut på, og opplyse andre brukere om hva dette programmet brukes til og hva det gir oss av nyttig informasjon, osv . .

 

Det kan jo bli en knallbra og nyttig tråd. :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...