Jump to content

Noen som har testa Winchester Wildcat?


Shons

Recommended Posts

Hei! 

Noen her som har testa Winchester Wildcat? Ser jo morro ut! Eller er det bare å peile inn på en 10/22 først som sist? 

 

Min 455 har kommet i skyggen av en gammel Brno Mod. 1, å siden jeg har kjøpt inn ei 223, så blir ikke 17hmr og 22wmr-løpene brukt lenger. Så børsa står derfor i praksis ubrukt. Lett og fin er den, med heldempa pipe og synt. stokk, men det blir Brnoen jeg griper etter likevel. Kunne tenke meg en halvautomat igjen, å denne wildcat`en ser riktig tiltalende ut. Diopter som standard, ferdig gjenga, kort og lett. Ja. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Tja den ene testen er det brukt SK STD og Sk Match. med samlinger rundt 13mm. Ca 25mm med div billig high speed er vel sånn ca der det er på 50 meter med slik ammunisjon. Mange i USA som ikke er fornøyd med tommegrupper, men de kjøper heller ikke en slik billig halvauto men en customlaget Ruger 10/22, eller noe bra innen bolt ;)

Edited by Rugerdud
Link to comment
Share on other sites

Jeg har hatt lyst på Wildcat som ren plinkerbørse med rødpunkt, men mitt våpenkontor påstår de ikke har mulighet til å innvilge halvauto jaktvåpen før POD gir føringer. Så om noen har fått innvilga søknad på Wildcat eller andre halvautoer (spesielt salongrifler) til jakt, vil jeg gjerne høre om det..

 

Ole

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Ei tohi varjata said:

Jeg har hatt lyst på Wildcat som ren plinkerbørse med rødpunkt, men mitt våpenkontor påstår de ikke har mulighet til å innvilge halvauto jaktvåpen før POD gir føringer. Så om noen har fått innvilga søknad på Wildcat eller andre halvautoer (spesielt salongrifler) til jakt, vil jeg gjerne høre om det..

 

Ole

Jeg fikk innvilget Ruger 10/22 nylig, søknaden gikk inn helt i slutten av mai, men ble innvilget da rundt 20. juli. Dette var i Oslo.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...