Jump to content

Jegerprøveeksamen i Oslo og omegn, er det noen som har fått dato?


Mazeking

Recommended Posts

Jeg var på jegerprøvekurs i regi av Groruddalen NJFF i mai måned. Dette kurset var utsatt flere ganger pga Corona. Det ble lovet eksamen i august og jeg venter fortsatt spent på dato.

 

Er det andre i Oslo eller omegn som har fått dato for sin jegerprøveeksamen?

 

 

Edited by Mazeking
Skrivefeil
Link to comment
Share on other sites

  • Mazeking changed the title to Jegerprøveeksamen i Oslo og omegn, er det noen som har fått dato?
48 minutes ago, CoonanWasMyFirst said:

Samboer og jeg hadde kurs i overgangen juni/juli, og hadde eksamen en uke etterpå. (Solemskogen JFF.)

Jeg ville mast/purra hadde jeg vært deg.

Takk for info. Merkelig at det skal drøye så voldsomt.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, CoonanWasMyFirst said:

Samboer og jeg hadde kurs i overgangen juni/juli, og hadde eksamen en uke etterpå. (Solemskogen JFF.)

Jeg ville mast/purra hadde jeg vært deg.

Logga meg på eksamenssidene nå og der stod det at jeg ikke hadde betalt eksamensavgiften på 330. Vel, vel fikk nå betalt denne og nå får jeg opp følgende :

»Eksamen er betalt, du får beskjed om eksamensdato»

 

Får krysse fingrene for at dette ikke drøyer ut i evigheter. Er jo 11 ukers ventetid på våpensøknader i Oslo nå ..

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tatt kurs via Østmarka JFF (via XXL) og har fått eksamensdato 17. august. Jeg tror ikke det er gått ut beskjed til så mange enda, men jeg fikk dato i forrige uke siden jeg måtte flytte eksamensdato om opprinnelig var satt opp slutten av juli.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...