Jump to content

Hvordan skaffe deler til Sauer 202?


Tyrihjelm

Recommended Posts

Har medium låskasse som tar kaliber fra 222 til og med 9,3x62. Skal jeg bruke de minste kalibrere trenger jeg mini sluttstykke. Har ikke klart å lokalisere noen som kan skaffe deler til børsa. Litt rart siden den har vært på markedet i mange år. Noen som har tips?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...
ktm250sx skrev (På 16.1.2022 den 12.01):

Fant du noe ut av dette? Kunne trengt et sluttstykke til 223 selv. 

https://huntinglife.dk/webshop/61-tilbehoer-til-rifler---magasiner-bundstykker-mv/39046-sauer-202-bundstykke-brugt-/?fbclid=IwAR3xMSGsWNFfu5VYsDRBgP6succUHP3ZvaC7sR9oR1wuUOiYMD63hiNmHFc

 

 

Dårlig kurs, så blir litt over 5000kr + frakt. (evt mva?)

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Tyrihjelm

Tyrihjelm skrev (På 25.6.2021 den 12.45):

Har medium låskasse som tar kaliber fra 222 til og med 9,3x62. Skal jeg bruke de minste kalibrere trenger jeg mini sluttstykke. Har ikke klart å lokalisere noen som kan skaffe deler til børsa. Litt rart siden den har vært på markedet i mange år. Noen som har tips?

@tgaup

tgaup skrev (45 minutter siden):

OBS gutter: Det bilde som det er linket til er ett 223 sluttstykke, etter det jeg ser (med en rekke av låsknaster). Imidlertid bør en ringe og sjekke om dette er korrekt bilde av sluttstykke. Siden medium og magnum sluttstykke har seks låseknaster.

 

https://huntinglife.dk/webshop/61-tilbehoer-til-rifler---magasiner-bundstykker-mv/16359-sauer-202-classic-bundstykke-rh-medium-ilaflon-coated/

 

Her er et annet sluttstykke som det er link til på samme firma, der det spesifikt står at det er et medium sluttstykke, men det også har bare 3 låseknaster.

Mvh Svehella

Link to comment
Share on other sites

svehella skrev (12 timer siden):

@Tyrihjelm

@tgaup

OBS gutter: Det bilde som det er linket til er ett 223 sluttstykke, etter det jeg ser (med en rekke av låsknaster). Imidlertid bør en ringe og sjekke om dette er korrekt bilde av sluttstykke. Siden medium og magnum sluttstykke har seks låseknaster.

 

https://huntinglife.dk/webshop/61-tilbehoer-til-rifler---magasiner-bundstykker-mv/16359-sauer-202-classic-bundstykke-rh-medium-ilaflon-coated/

 

Her er et annet sluttstykke som det er link til på samme firma, der det spesifikt står at det er et medium sluttstykke, men det også har bare 3 låseknaster.

Mvh Svehella


De minste kalibrene til Sauer 202 har bare tre låseklakker, så det er riktig.
222, 223, 22-250, 243win.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
Snuff skrev (6 timer siden):

Noen som har peiling på om det er forskjell på lengden på magnum og standard sluttstykke til Sauer 202?


Vil det f. Eks gå an å bruke en short magnum i ei standard kasse med magnum sluttstykke? 

Nei, magnumutgaven har større låskasse. Du må nok kjøpe en til Sauer om det skal brukes mindre kaliber.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...