Jump to content

God kaffe heime og på tur - tråden for oss som er over snittet glad i kaffe


magnum_mauser

Recommended Posts

Intressant å lese de ulike løsninger på god kaffe hjemme. 

Moccamaster det går på till meg, - kaffen MÅ være varm,.."piss-ljummig" sådan står jeg gjerne over og er heller foruten. 

 

På tur i skog og fjell er dog kok-kaffe som gjelder enl meg - helst på bål selvfølgelig, om omstendighetene tillater. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 7 months later...

Sia sist eg skreiv her, so har eg oppgradert kvern, eg enda opp med Baratza virtuoso+. Eg er i utgangspunktet godt fornøgd med den, den kverner jevnt og det er god byggekvalitet. Det er eit par småting som irriterer meg, som at den er litt knotete å gjere rein, samt bønner som spretter rundt i beholderen uten at kverna får tak i dei - men jevnt over er dette ei god kvern.

 

Eg kjøpte Hario V60 i haust og forsøkte meg litt på den bryggemetoden, uten at eg følte at eg fekk særlig dreisen på det. Derfor har eg siste vekene konsekvent brukt den, og no når eg har fått innarbeida ei rutine so brygger eg jevnt over veldig god kaffe med den. 
 

Eg fekk gjort ein avtale med eit lokalt kaffebrenneri, so eg får kjøpe ein lysbrent bærtørka kaffi i «bulk» til ein hyggelig pris hjå han. I tillegg har vi kaffeabonement hjå Tim Wendelboe og får 3 poser med ulike bønner kvar mnd - slik at vi får variert litt. Livet som kaffedrikker og livet generelt, vart litt betre når interessen for kaffe og brygging vart litt meir en mockamaster og Friele 😂

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jeg er langt over gjennomsnittet glad i kaffe, og liker gjerne en nykvernet mørkbrent hjemme.

Men, den beste kaffen som finnes, er bålkaffe, kokmalt rød coop på fjellet eller i skog.

På tur er det dette som gjelder, kokt på bål, ikke noe gassgreier.

 

Dette er sikkert psykosomatisk, men det spiller ingen rolle for min del.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Eg kombinerte ny kaffekvern og covid. Eg sleit ein del med å bli klok på den nye kverna, fordi lukt og smak var temmelig redusert. Når eg omsider begynte å få tilbake lukt&smak, var det berre å justere kverningsgraden på nytt! Eg enda opp med å kverne veldig fint slik at kaffen vart fryktelig bitter, fordi då kjente eg omsider noko som minna om smak - men det er godt å kunne kose seg med god kaffe igjen! Kvardagsglede er igrunn kraftig undervurdert! 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...