Jump to content

Bushnell Forge 1-8x30


B2 Hansen

Recommended Posts

Hei.

Skal bytte ut et 1-4x24 nå på elgrifla da eg vil et med litt mer forstørring og lys. 

har sett på dette som en god erstatter og føler det kan være med meg i flere situasjoner fremover, ikke bare i skogen etter elg.

dette har mil klikk, noe som jeg liker og er vant med fra all annen optikk jeg har. 

og lett å forholde seg til samt at den har 34mm tube og 30mm åpning vs 30mm og 24mm på det jeg hadde før. 

er det noen som har erfaring med denne kikkerten. er ikke ute etter masse andre alternativer da jeg har en til en meeget fordelaktig pris på hånda.  

 

https://www.milrab.no/bushnell-forge-1-8x30/cat-p/c/p1500090579?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_content=prisjakt 

  

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Har ikke forge. Men har en annen eldre Bushnell. Har denne på en børse som blir mest brukt på dagtid på elg og rådyr. Denne satt på børsa når jeg kjøpte den. Må si at jeg er overrasket fornøyd.  Ganske klare linser og ikke noe problem med kondens i regnvær eller vinterstid. Er pressis og stabil, så kan i grunn ikke klage på Bushnell

Edited by MikiN1486
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har skutt noe hundre skudd nå med den og kan ikke si annet enn at jeg veldig fornøyd. 

Det er som allrounder den var tenkt da den går ned til 1x og opp til 8x. Ikkeminst har den cm klikk for oss på det metriske systemet,og har alle andre kikkerter i mil. 

Har mange som har tittet gjennom den på banen og de er fornøyd med det de ser. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hei, @Haakon H.! og velkommen til forumet!

 

Noen av oss startet dette forumet for vel 15 år siden, og til nå har det blitt over 90.000 "tråder". Det er ikke lett å orientere seg i den jungelen!

 

Hvis du vil kontakte noen av "kammer"-atene, kan du jo sende PM, ved å klikke på "nick"-et. En annen metode er å nevne noen i teksten, men da må man aktivere en bestemt funksjon, for at mottakeren skal bli obs. på dette. Det gjør du ved å trykke "ad"-en fra håndskrift-bøkene (her i landet kalt "krøll-alfa"), altså ctrl + alt og tegnet. Skriver du da inn "nick"-et, kommer det opp en del forslag i venstre hjørne. Klikker du på det aktuelle navnet, kommer det opp i blå ramme, slik jeg nevnte deg i første linje. Gjør du det med @B2 Hansen, får h*n melding om det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...