Jump to content

Gamebore super steel brukbart?


Biltema

Recommended Posts

@Biltema Leirduepatroner du tenker på? Med mindre du skyter på landslag nivå tror jeg ikke de patronene er der du får begrensninger :P Jeg hadde noe Gamebore leirduepatroner jeg hadde en del klikk med pga litt harde tennhetter, men det var mer et problem med våpenet mitt som hadde litt svake anslag en selve patronen.

Link to comment
Share on other sites

Like mange meninger om dette er drittskudd eller ei som det er folk med skytevest på banen.  

 

Klart man kan kalle det dritt når det er T1 culot, svarte jernhagl "type urunde siste sortering" og billigste type forladning. Varierende crimp/stjernebrett.

 

Så å si samme pris for patroner med t3 culot, hagl som ser bra ut. Hylser som  ikke ramler under ejector. Punktsveis på stjernebretten, kjente innv komponenter.   

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Gamebore gör mig veterligen inga skitskott , inte ens de billigaste de gör för Jaguar gruppen.  På 80-talet sköt man Olympic och Baikal DET var skitskott!!!  
många säger skitskott när deras halvautomat inte laddar om , dock är det oftast att patronen inte ger gas nog ( brinner för rent) eller inte ger rekyl tillräckligt . Men idag är det svårt att hitta något märke som förtjänar titeln skitskott. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, culot said:

På 80-talet sköt man Olympic och Baikal DET var skitskott!!!  

Kan ikke huske å sett Baikal lerduepatroner, MEN har fortsatt noen esker svarte Baikal jaktpatroner (made in Finland) liggende. Disse gir fine treffbilder i mine våpen og dreper pippier meget overbevisende.

 

Gamebore virker myke og gode å skyte med i o/u på lerduene.- Kanskje ikke den sikreste mtp omladninger i Rem.1100 fra 80 talet, men den er jo heller ikke konstruert for bruk med lette 24 grams lerduepatroner.

Edited by bobby
Tillegg
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...