Jump to content

Nok et år med 10-12.000 bortkastede treningsskudd.


bardp

Recommended Posts

Vært lite aktivitet hos DFS lokalt her ja, og de tok 2 måneders sommerferie halvannenh måned etter at  ble åpnet opp for organsiert aktivitet, men de er det eneste som har riflebane så det får bli der....3 uker igjen a ferien da det ser ut som de følger skoleferien. SÅ enetse tilbud konkuranser andre steder, samt at en og annen ildsjel med nøkkel åpner banen på eget initiativ (fullstappet på standplass når det skjer). 
Så jåper høsten gir såpass med aktivitet at jeg kommer ordentlig inn i miljøet. For skjer det samme neste sommer kan jeg godt tenke meg å ta litt ansvar der om jeg får lov. 


 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 7/27/2021 at 10:20 AM, TH1 said:

Virker som det kun er DFS det går i?

Om folk har tid og penger til 10+ tusen trening skudd i året. Og konkurranser er det som teller?

Så ville nå jeg prøvd å skutt litt andre grener også. Mye lokalt og nasjonalt som har hvert gjennomført av stevner Rundtom tross Korona tiden. DFS er i min oppfattelse. De som har hatt minst aktiviteter ila denne tiden. 

Her jeg bor er det ikke noe annet alternativ en DFS så da blir det DFS. Men nå er det jo en lysning BØS og Saltdal skytterlag skal arrangere NNM 2-5.9. ☺️

Edited by bardp
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...