Jump to content

Hvor kjøper dere 222 rem ammunisjon?


chmeland

Recommended Posts

Hei

har nettopp fått i hus ei brukt 222 børse, og nå klør det i fingrene etter å prøveskyte. 222 er jo ikke verken rimelig eller lett tilgjengelig, så jeg lurer på hvor dere anbefaler å kjøpe ammo, evt om noen har noe de vil kvitte seg med?

 

mvh Chr Meland

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med "nytt" våpen. Hva slags rifle har du kjøpt? 222rem og billig hører ikke hjemme :P Hvertfall ikke superbillig type 223 rem FMJ priser. S&B går ofte godt og er "rimelig" Tipper ca 10kr stykk for FMJ og ca det samme for SP. Partizan får du til ca samme pris. Shcou og partnere har S&B mulig Jaktdepotet også. Partizan er det Landrø som har. Mulig J&F har noe tlbud på Remington om du kjøper kasse (200stk). Ellers følg med rundt svartfredag og tilbud ellers. Det er mulig å gjøre noen kupp ;-) 

 

Jeg har kanskje liggende igjen noen skudd så send meg en PM så tar vi det der.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kjøpte en Baikal enkeltskudd. Mye børse for pengene, også er det noe udefinerbart kult med et så enkelt våpen. 
 

har inntrykk av at det er S&B som er rimeligst. Har ikke funnet Partizan i 222. Kjøper vel noen esker fra apseliesvapen.no, de tar 9,50 pr smell for fmj. 
 

sender deg en pm :)

 

mvh Chr

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...