Jump to content

Er skyting like grenseløst i sport, som i daglig påfunn?


merrycorsten

Recommended Posts

Skytevåpen og slikt er ganske dyrt og trenger riktig oppsett. Tanken bak pistolskyting er å håndtere middelet på en god måte, man skal ha det å drive sammen sporten med pistol og dagligdags sport som det er, så tror jeg det egner seg bedre med sporten i et lukrativt sted, ikke for å måpe over det og sette dårlige grenser for det. Pistol skyting fremgås som et normalt væresågod trend til å møte fremmede med toleranse innenfor sporten. Om det er kriminelt, vet ikke om det skjer noe sånt fremover i fremtiden. Sporten er ekslusiv, men bare vent, det kommer flere måter å bruke en pistol på (som en laser pistol i fremtiden) og det kan ikke knekke deg.

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg forsøkt flere ganger å forstå hva du mener med dette innlegget, men jeg får det ikke helt til. Mulig det er jeg som er sliten etter påskestyr, men det er en noget sprikende og og samtidig overlappende setningsoppbygging her som gjør det hele litt forvirrende. Kunne du skrevet det litt enklere?

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Jeg ser for meg at dette kan danne grunnlag for en ny novelle-konkurranse. 

 

Man skriver en tekst, sammenhengende og grammatisk korrekt, omhandlende et relevant, håndfast tema - men ingenting i teksten skal gi mening!

 

Det blir som en slags omvendt Turing-test. Den som klarer å skrive lengst uten å gjenta seg selv eller introdusere en rød tråd har vunnet! :mrgreen:

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...