Jump to content

308


Spike 88

Recommended Posts

Jeg har ladet 100st 308 som jeg ikke finner notater for å heller ikke hvor jeg fått lade data fra... Tenkte få brukt dem men vet ikke om det er safe. Er det noen som kan hjelpe meg? Nosler Partition 165gr, N202 43gr, c.o.l 2.720. takknemlig for svar!

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, Rugerdud said:

Men hvorfor bruker du tommer og ikke MM?

 

Hvor stor er skjermen du bruker når du skriver her? ;) Eller hvor store hjul har du på bilen? Skal ikke se bort fra at du bruker et par enheter fra imperiet du også. Grain kontra gram. Noen bruker fps i stedet for m/s. I skyting og lading må man beherske begge deler. Jeg bruker mm på patronlengde, men har nok regnet om fra tommer noen ganger.

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Casey Jones said:

 

Hvor stor er skjermen du bruker når du skriver her? ;) Eller hvor store hjul har du på bilen? Skal ikke se bort fra at du bruker et par enheter fra imperiet du også. Grain kontra gram. Noen bruker fps i stedet for m/s. I skyting og lading må man beherske begge deler. Jeg bruker mm på patronlengde, men har nok regnet om fra tommer noen ganger.

Joda, vi bruker begge deler om hverandre. Se bare på bildekk ;) Men noe så enkelt som patronlengde måler vel de fleste i mm om de da ikke koser seg med digitalt skyvelære med tommer :P Bruker m/s men Grain og ikke gram da utstyret måler i det :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...