Jump to content

Blaser anorakk


magnum_mauser

Recommended Posts

Som eit ledd i det å forsure kvardagen til mine bekjente som ikkje har eit tilnærma religiøst forhold til blaser-produkt, er stadige investeringer i nye blaser-produkt ein framifrå strategi som har gitt god uttelling og glede.

 

Eg er blitt veldig glad i anorakker og har ein i vadmel til smygjakta og ein hybrid som er vantett frå brystet og opp, resten er i grov bommul - genial sak forøvrig.

 

Men eg har vurdert ein anorakk som er 100% membran/vantett til dei dagane på post der det virkelig regner og blåser. Det er ørten stykker å velge mellom, men eg vurderer å prøve blaser sin, den ser bra ut, har tilsynelatende greie løsyinger i forhold til lommer, hette osv.

 

Men er her nokon som har denne, som kan dele litt praktisk erfaring? Er det for eksempel tilrettelagt for god lufting under armane? Holder den tett ein heil dag på jakt? Alle produsenter av membraner snakker om at produkta deira puster, samtlige skulle hatt buksevann! Men det er forskjell på kor godt vantette membraner puster og min subjektive meining er at goretex er den membranen som puster best av dei eg har prøvd - korleis er denne?

Og virker den solid, dvs eit plagg som tåler å bli brukt? Ein finværsanorakk som kan brukast frå bilen og 100 meter til eit jakttårn, er ikkje eit kupp for ein sunnfjording med dårlig motorik og kuperte jaktterreng 😂

received_433153471301499.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Til tross for overveldande respons og mykje meingar og utvekslingar frå alle dykk som har kjøpt blaser sin anorakk 😂, vil eg allikevel komme med min umiddelbare tilbakemelding på min.

 

Det er eit pent plagg, vil eg våge å påstå, hvertfall til å vere ein anorakk - for dei som bryr seg om det. Lommane er store og romslige, plasseringa er logisk og ein klarar å betjene dei enkelt med hansker på. 

 

Dette er ein lang anorakk, samanlikna med dei eg har frå før, i bakkant rekker den meg forbi knea. So eit bra plagg hvis ein vil stenge vind og vær ute. Det var god ventilasjon under armane og ein kunne splitte den langt oppover sidene. So eg forsøkte i dag å sette opp tempo i ein slik grad at temperaturen steig og opna deretter under armane og splittane i sidene - og då hadde eg god sirkulasjon og fekk kvitta meg med overskuddsvarme. Ulempen med anorakker slik eg ser det, er ved bevegelse fordi ein blir varm og klam. Men her er det sopass mykje ventilasjon at eg trur det skal fungere greit sjølv for ein varmblodig kar som meg.

 

Den er relativt tynn og med børsta overflate, so den er relativt støsvak, eg kunne hvertfall ikkje registrere knitring eller gnisselyder frå stoffet. 

 

Hvis membranen held det den lovar, so trur eg dette blir ein anorakk eg skal bli  god venn med. Det blir spennande å prøve den ut til hausten igjen.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Den ser jo ikke så dum ut, men jeg ser ikke fordelene med en anorakk. På 60 og 70-tallet hadde de sin misjon, da var glidelåsen dyr og dårlig- men verden har gått fremover. Muligheten til å åpne jakken i front- og å ta av jakken uten stor akrobatikk gjør nok at min siste anorakk ble parkert rundt 1975.  Men som sagt, den ser bra ut, og ikke er vel prisen så ille heller.  https://www.brunst.no/products/blaser-anorakk

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Jegermeistern said:

"ano-frakk"

😄

 Akkurat dette taler jo for den. Denne er faktisk så lang som en ano(f)rakk bør være. De fleste anorakker nå til dags er jo alt for korte til å ha noen misjon.  

For øvrig, så har vel @asterix et poeng. Likevel så tar jeg meg stadig i å ha lyst på en (lang nok) anorakk til bruk i skikkelig grisete forhold.

Link to comment
Share on other sites

Har Norrøna Kvinherad anorakk. Mer knølete av og på enn jakke. Men beskytter godt mot været. Liker anorakk til sitt bruk. Digger den store kenguru-lomma i front. Får plass til alt du vil ha lett tilgjengelig. Ellers så er lengden på plagget litt av cluet. Det blir bare så mye bedre i grisevær. En lang jakke kunne nok ha gjort samme jobben, men de fins ikke i den lengden.

Link to comment
Share on other sites

@asterix Eg ser tankegangen din og det var samme argumentasjon eg hadde også, det at det er upraktisk å tre på seg noko når ein kunne bruke ei jakke med heil glidelås. 

Men eg enda opp med å først kjøpe ein hybrid-anorakk med bommul i nedre del og membran i øvre del, og eg vart veldig glad i det plagget. Dei store lommane, lengden på plagget og ein anorakk opplevast som smidigare på kroppen enn ei lang jakke med glidelås- og jakker blir heller aldri lange nok til å beskytte mot vær på samme måten.

 

So eg har gått frå å vere ein som syntes at anorakken var ein dustete retro-trend, til å like dei so godt at eg no har tre stykker sjølv 😂

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

@magnum_mauser

Jakt klesplaggs garderoben skal oppgraderes og etter å ha prøvd Härkila mountain hunter med tilhørende anorakk ble jeg plutselig svak for anorakker og Blaser anorakken har også kommet inn for vurdering. Har intrykk av at den er hakket med lydløs enn Härkilaen men vantettheten er en liten bekymring da jeg også vurderer buksen i samme stoff og den bør holde vannet ute.

 

Så har du gjort deg opp noen flere erfaringer med Blaser anorakken? Tenker da spesielt på vandtetthet, lydløshet eller generelle erfaringer?

Link to comment
Share on other sites

@Vxr Hei, eg har brukt den ein del siste året og eg må seie at eg liker den godt. Eg opplever den som veldig støysvak, den har gode praktiske løysinger, eg hater den integrerte pulshansken som er på den - men det er ein smakssak. Eg vurderer den som like vanntett som det meste anna på markedet med ein eller anna membran: er ein ute ein heil dag i regnvær, blir ein våt til slutt. Ytterstoffet blir tungt og vått etter ei stund ute i regn, men eg har spraya den med impregnering med jevne mellomrom og det hjelper godt på - totalt sett eg er godt fornøgd. 

 

Men Blaser har komt med to nye modeller av anorakker i seinare tid, ein kort og ein lang modell. Og desse skal være forbedra modeller av den eg har, der ytterstoffet blandt anna - ikkje suger til seg like mykje vann som den eg har. Eg ville vurdert den lange utgaven av den forbedra modellen.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, magnum_mauser said:

Men Blaser har komt med to nye modeller av anorakker i seinare tid, ein kort og ein lang modell. Og desse skal være forbedra modeller av den eg har, der ytterstoffet blandt anna - ikkje suger til seg like mykje vann som den eg har. Eg ville vurdert den lange utgaven av den forbedra modellen.

Jeg innbilte meg at det var den lange utgaven av disse du hadde, men takker for info. Det er nettopp den jeg har sett på selv. Tar jeg ikke helt feil er det denne nye modellen som @hjortefot.com har her?

Link to comment
Share on other sites

Hvis Vintage Smock er den nye utgaven dere prater om så kan det bekreftes at denne er veldig behagelig og komfortabel ja, nå har jeg riktignok ikke sammenlignings grunnlag da dette er den eneste Blaser anorakken jeg har sett og kjent på, og dessuten ikke prøvd den ute i felten. Hvis lokalsjappa hadde hatt den inne i riktig størrelse ville det nok endt med kjøp i dag. Men det får vente til en senere anledning

Edited by Vxr
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...