Jump to content

revolver til magnum 2


Enorm513

Recommended Posts

Heisann folkens.

 

jeg har sittet å sett inne på finn.no en stund nå og sett på revolvere som kan brukes i magnum 2 klassen i felt skyting.

Jeg har lyst på en s&w 629 eller en s&w 29.

har selv en s&w i 357 magnum å er fornøyd med den. har prøvd ruger super redhawk, å det var ikke så værst avtrekk på den, men synes det er bedre på s&w.

men til prisen på s&w revolvere for tiden, må man jo vurdere en slik en også da.

 

Er det noen som vet om det er noe man skal være obs på, hvis enn skal kjøpe en gammel smith?

noen av disse som ligger ute nå er 29-2, så ca 70-80 talls modeller. eneste jeg har funnet ut selv er at 29-2 har ned fresing i tønna til rimmen til hylsen.

 

ser at prisen på smith revolvere har steget mye siste året.

fikk jo en ny for 12000-13000 i 2019. vet noen hvorfor de nå selger for 18000? har sett på prisen på hjemmesiden til smith, å kan ikke se at utsalgsprisen har steget hos de???

 

hva er rett pris på en evt brukt 44 magnum smith nå for tiden?

vet det gikk noen på finn for 4000-8000 2020 , men de jeg finner nå ligger fra 8500-13000. får de virkelig solgt de til disse prisene?

 

 

SMITH & WESSON 629 CLASSIC .44 MAGNUM 6,5" | FINN.no  (ny pris fra august 2019)

Smith & Wesson 629 Classic .44 Magnum 6,5" • Oslo Skytesenter  (ny prisen i dag)

 

Link to comment
Share on other sites

Det ligger en S&W 629-4 Classic DX med 8 3/8" løp på finn.

DX betyr at den ble testskutt på fabrikken og er garantert til å skyte 6 skudd innenfor 1" på 50 yds.

629-4 er også en av de beste utgavene. Mye bedre enn dagens støpte halvfabrikata. 

 

Google 629 Classic DX og løp og kjøp..

 

Edith: dessverre for sent. Den er solgt..

 

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=208928588

 

image.png.34ef6e8f1c5522e625a4442ceb2ec094.png

Edited by Torf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...