Trinity 0 Posted February 19 Share Posted February 19 Hei, Hva mener folk om denne monteringen? Har nylig fått det montert og har fått en del kommentarer på at det er skjevt montert. Quote Link to post Share on other sites
Sakoen75 286 Posted February 19 Share Posted February 19 Bank det ut og mål hva som er skeivt så ser du om det er maskinert feil eller kornet som er "Feil". Personlig hadde jeg stillet spørsmål om den jobben. Quote Link to post Share on other sites
mig16 122 Posted February 19 Share Posted February 19 Huff, dette var ikke pent. Jeg hadde nå klaget på det. Quote Link to post Share on other sites
Rausheim 191 Posted February 19 Share Posted February 19 Sånt hadde ikke jeg levert fra meg og krevd betaling ihvertfall. Ser ut som at kornet er regelrett bøyd (og det er ikke lett å få til i den vinkelen) og/eller gal dybde på sporet i forhold typen som kornet er beregnet for. Quote Link to post Share on other sites
msteiro 1,194 Posted February 19 Share Posted February 19 Ser ut som børsis har brukt noe sånt til å montere 1 Quote Link to post Share on other sites
M67 3,963 Posted February 19 Share Posted February 19 Ser nå mer ut som det er vinklet forover så du ikke skal se refleks fra oversiden. Men pent var det jo ikke. K Quote Link to post Share on other sites
Trinity 0 Posted February 19 Author Share Posted February 19 Takker for tilbakemeldinger. Jeg tenkte først det var vinklet forover bevisst, men etter å ha sett noen videoer av montering ble jeg mer og mer usikker. Det så jo litt snålt ut. Uansett, det vil bli fikset opp i sier børsemaker Quote Link to post Share on other sites
Ei tohi varjata 1,899 Posted February 19 Share Posted February 19 Er ikke en viss håndverker som har gjort dette? En som også kunne bakt boller og brød? Ole Quote Link to post Share on other sites
hipshot 113 Posted February 19 Share Posted February 19 14 minutes ago, Ei tohi varjata said: Er ikke en viss håndverker som har gjort dette? En som også kunne bakt boller og brød? Ole Nei. Der lages sporet forfra. 1 Quote Link to post Share on other sites
msteiro 1,194 Posted February 19 Share Posted February 19 Svalehale er vel sånn snap-on? Setter den på toppen og slår litt hardt ned så den sitter? Quote Link to post Share on other sites
vavlo 688 Posted February 19 Share Posted February 19 Kan se sånn ut ja! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts