Jump to content

beurre noisette (brunet smør/nøttesmør)+ det aller meste = knallgodt!


magnum_mauser

Recommended Posts

Eg hadde spist nøttesmør som barn eit par ganger, som tilbehør til fisk men smakte det ikkje igjen før mange år etterpå, då eg vart inspirert til å lage det og heller litt over eggerøre, sammen med eit par dråper sherryeddik - og der insåg eg at det var ein gedigen tabbe å la noko so fantastisk som nøttesmør gå i gløymeboka.

 

Deretter har eg brukt det som saus på ymse kjøtt og fisk, med stort hell. Eg har brukt det i både kjeks og boller, der det har løfta oppskriftene mange hakk og ikkje minst har det vore på grensa til perverst godt å bruke nøttesmør i staden for klårna smør når eg har laga bearnaise - det blir godt det!

 

Er det andre som er like glad i nøttesmør som meg og kan dele erfaringer der det blir brukt som eit tilbehør eller som ingrediens i ei oppskrift?

 

Ps: Eg synes bearnaise'n min er kjempegod, men eg synes den mangler litt "sting". Eg lager kvitvinsreduksjon av kvitvin, kvitvinseddik, estragoneddik, litt vann, sjalottløk, pepperkorn og lauberblad. Og når sausen er ferdig smaker eg den til med salt, pepper og sitron. Men eg synes alikevell den skulle hatt meir meir syrlig punch og eg føler ikkje at eg kjem dit eg ønsker om eg går berserk med sitronen heller. Eg såg eit tv program om ein kjent biff restaurant som var kjent for sin bèarnaise, og dei laga reduksjonen 6 mnd i forveien og lot den "modne" for å få den perfekte smaken. Kanskje det er noko sånt som må til? Eller er her nokon som har eit godt tips for å løfte nivået på bèarnaise'n?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...