stiglindstrøm Posted February 3, 2021 Share Posted February 3, 2021 Er det noen som vet om krutt N96 kan brukes til 357 magnum revolver Ammunisjon? Til vanlig bruket jeg H110 15 grain på SWC 158g blykuler. Har ett kg N96 stående som for lenge siden var tenkt til lading av 308. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bardp Posted February 3, 2021 Share Posted February 3, 2021 Om det er NC96 er det så treigt ar det knapt brenner. Er det derimot NC96M er det et middels raskt riflekrutt. Omentrent som Norma 203b. Tror ingen av de egner seg i revolver med mindre du har 50 cm løp. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tailgunner Posted February 3, 2021 Share Posted February 3, 2021 Nc96? Mine loter er nære MRP så det blir jo veldig tregt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hirgon Posted March 12, 2021 Share Posted March 12, 2021 Blir vel altfor tregt ja. Du vil sikker oppleve at ikke alt kruttet brenner opp en gang.. Dårlig plan tror jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts