Jump to content

Ettermontere ASV på Zeiss V4? ikke mulig?


hookki

Recommended Posts

Jeg hadde intrykk av at man kunne få ettermontert ASV på for eksempel en Zeiss V4 3-12x56. Jeg har mulighet til å få siktet nesten gratis og ville sjekke mulighetene for ASV. 

 

Fikk dette til svar når jeg spurte zeiss:

 

"Hei.

ASV til V4 selges kun ferdig montert ved kjøp av ny 3-12X56 hos kjeden JAKTIA.

Det er dessverre ikke mulig å ettermontere denne på disse utenom.

"

 

Har det aldri vært mulig å ettermontere på disse, eller har de en spesialdeal med jaktia om å ikke etter montere på brukte V4?

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 4 months later...

en kompis av meg kjøpte seg ny jaktrifle hos Jaktia, da kjøpte han komplett pakke med kikkert, demper og tofot samt reim og futteral, 

han fikk da en Zeiss V4 3-12x56 med ASV som het "jaktia edition" 

det ble fortalt fra butikkpersonalet at det ikke var mulig og ettermontere ASV dersom man kjøpte en standard V4. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Jeg kontaktet Zeiss Norge om det var mulig å kjøpe og ettermontere ASV på V4. Det fikk jeg svar på at ikke var tilgjengelig/mulig. 

Så lurte jeg også på om det var mulig å bytte ASV fra en V4, til en V4 uten ASV. Da fikk jeg svar at det var praktisk mulig, men da trengte jeg "spesialverktøy" og at dette også ville gå utover garantien.  

 

Nå har jeg en V4 uten ASV, men noen som veit hva slags "verktøy" man trenger for å løsne ASV på V4?

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...