birk2014 Posted January 21, 2021 Share Posted January 21, 2021 (edited) For endel år tilbake kjøpte jeg billige potesokker via en enkel nettside. Det ble kjøpt inn et større antall til en overkommelig pris. Lager begynner nå å gå tomt og jeg må skaffe nye. Har glemt hva nettsiden heter og Google gir ingen fornuftige svar. Noen som benytter samme sokkene og kan gi et hint om hvem som selger? Ikke all verden til kvalitet/holdbarhet, men funker greit under enkelte forhold. Se bilde under, noen som drar kjensel på disse og vet hvor de kan bestilles? Edited January 21, 2021 by birk2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tailgunner Posted January 21, 2021 Share Posted January 21, 2021 https://trumftrading.no/index.php?route=product/search&search=Snøsokk Har kjøpt fra den siden. 1/3 av prisen i forhold til de fleste andre og holder akkurat like godt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
birk2014 Posted January 21, 2021 Author Share Posted January 21, 2021 @tailgunnerTakk for tilbakemelding. Var ikke der jeg handlet sist, men ser ut til å være et brukbart alternativ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
birk2014 Posted February 9, 2021 Author Share Posted February 9, 2021 ingen som drar kjensel på disse? Helt annen pris: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slitern Posted February 9, 2021 Share Posted February 9, 2021 Felleskjøpet selger samme type, dersom det er strikk i borrelåsen? Mener det var 100kr for 4stk sist jeg kjøpte. Godt fornøyd, sitter bra selv på en hyperaktiv vorsteh! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts