Rugerdud Posted January 12, 2021 Share Posted January 12, 2021 Kan jeg bruke noen form for mykt underlag under kolben på en "springer" når jeg skal teste samlinger og slik? Myk sandsekk eller noe eller vil dette påvirke resultatet negativt? Jeg vet fortre ikke skal ligge på noe hardt så der har jeg venstre hånd under, men jeg får ikke nok ro til å ligge stille uten noe hjel bak også. Noen med erfaring som kan si noe om hva jeg kan bruke og ikke? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pondus63 Posted January 12, 2021 Share Posted January 12, 2021 (edited) Jeg bruker denne og fylt den med erter Gun Bags – BSA Guns lurer på om jeg kjøpte den på XXL How to shoot from a bench bag | Airgun Magazine Edited January 12, 2021 by pondus63 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FreeSkier Posted January 12, 2021 Share Posted January 12, 2021 Jeg brukte lenge en hjemmesydd pose av stoff med ukokt ris inni. Funker bra og er billig. Den liker vel og merke ikke regnvær Ellers er det mye bra å få kjøpt. Fra billig til ganske dyrt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rugerdud Posted January 12, 2021 Author Share Posted January 12, 2021 35 minutes ago, FreeSkier said: Jeg brukte lenge en hjemmesydd pose av stoff med ukokt ris inni. Funker bra og er billig. Den liker vel og merke ikke regnvær Ser den Kommer til å brukes i kjelleren så lite vær som påvirker der Når sommeren kommer så blir det nok mest skyting uten støtte. Dette er nå mest for å bli kjent med våpen og teste ut kuler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts