BigBore 15 Posted Tuesday at 01:51 PM Share Posted Tuesday at 01:51 PM (edited) Hvor mye kan man få for en slik i original stand? Edited Tuesday at 09:14 PM by BigBore Quote Link to post Share on other sites
hipshot 98 Posted Tuesday at 05:53 PM Share Posted Tuesday at 05:53 PM Er det en modell 19 eller en modell 586? Quote Link to post Share on other sites
BigBore 15 Posted Tuesday at 09:13 PM Author Share Posted Tuesday at 09:13 PM (edited) Lenge siden jeg kjøpte den. Men det er nok jeg som roter. Er en mod 19. Edited Tuesday at 09:46 PM by BigBore Quote Link to post Share on other sites
BigBore 15 Posted Tuesday at 09:14 PM Author Share Posted Tuesday at 09:14 PM Quote Link to post Share on other sites
hipshot 98 Posted Wednesday at 07:55 AM Share Posted Wednesday at 07:55 AM Huntershouse i Danmark har et par til 6k (DKK). For å få dem opp her vil nok prisen nærme seg 10.000kr. 2,5’’ er en spesiell løpslengde på disse. Prisen kommer litt an på når den ble laget også. Har du serienummeret? Og skjeftene er uvanlige. Enten er det en spesiell utgaveeller så er skjeftene muligens uoriginale. Quote Link to post Share on other sites
BigBore 15 Posted Wednesday at 03:23 PM Author Share Posted Wednesday at 03:23 PM (edited) Kjøpte den for å bruke i PPC der snub må være original. Slet lenge før jeg fikk tak i denne.. Edited Wednesday at 03:24 PM by BigBore Quote Link to post Share on other sites
hipshot 98 Posted Wednesday at 07:27 PM Share Posted Wednesday at 07:27 PM Har du bilde av den andre siden av revolveren? Quote Link to post Share on other sites
BigBore 15 Posted Wednesday at 07:33 PM Author Share Posted Wednesday at 07:33 PM Quote Link to post Share on other sites
hipshot 98 Posted Wednesday at 09:12 PM Share Posted Wednesday at 09:12 PM Ok, så den er nok standard. Saken er at noen såkalte ‘’Commemorative’’ utgaver hadde samme type skjefte. Revolveren er muligens laget i 1985 - kan det stemme? Som alltid så vil markedet bestemme prisen, men hvis det var min (og lite skutt/topp tilstand) så ville jeg forsøkt meg på 6-7000 hvis jeg ville selge. Quote Link to post Share on other sites
BigBore 15 Posted Wednesday at 09:48 PM Author Share Posted Wednesday at 09:48 PM Takk for hjelpen. Har også Safariland hylster og hurtigladere med holder til den. Quote Link to post Share on other sites
hipshot 98 Posted Wednesday at 10:38 PM Share Posted Wednesday at 10:38 PM Ja hverken revolveren eller hylster til denne er hverdagskost. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts