Jump to content

Lett rifle til stupbratte hjortelier.


OlavM

Recommended Posts

10 hours ago, Ruger #1 said:

Hvorfor ikke kjøpe ekstra sluttstykke med rette støtbunn, og beholde for. 223. Dukker plutselig opp på Finn. Muffe hos Rafdal, så beholder du begge løpene. 

Har begge kaliber i samme Rem 700 kasse, dog med feitere piper, og Bifrost stokk. 

Unbrako stokkskruer, søylebedding, en liten momentnøkkel, gode montasjer, og en har et system åpen en bytter stokk, sikte og kaliber på på noen minutter.

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Ruger #1 said:

Hvorfor ikke kjøpe ekstra sluttstykke med rette støtbunn, og beholde for. 223. Dukker plutselig opp på Finn. Muffe hos Rafdal, så beholder du begge løpene. 

Har begge kaliber i samme Rem 700 kasse, dog med feitere piper, og Bifrost stokk. 

Opprinnelig plan var å ha to sluttstykker, men vanskelig å oppdrive, har søkt etter og annonsert, men ikke lykke så langt. Får jeg tak i blir det muffe. 

Link to comment
Share on other sites

Ikke gi opp ;)

Fikk en link til noen over dammen som selger løse da jeg selv var i beit. Finner ikke tråden igjen nå i farten, men hadde varsling på Finn. Dukket opp et omtrent samme dag jeg hadde tenkt å importere. Har sett minst 2-3 stykker til salgs etter det, men de ryker fort. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...