Jump to content

Hvor kjøpe tennhetter i Norge?


Sabb 66

Recommended Posts

Hei. Kjøpte tidligere cx2000 hetter fra Jaktdepotet, men de er fri. Har henvendt meg til dem både på telefon og Mail gjentatte ganger, men så langt ikke fått et vettig svar på om/når de får dem på lager......

Kjøpte nettopp 1000 winchester 209 hetter fra Jaktkroken.no (Beco trading). Disse er veldig lik cx2000 i styrke og sitter ganske bra i europeiske hylser.

 

J.A.

Link to comment
Share on other sites

Är det omöjligt eller svårt/dyrt att skaffa tillåtelse i Norge , jag tycker myndigheter jävlas med oss i Sverige en det verkar vara värre i Norge, dom har ju verkligen jobbat hårt för att täppa till alla möjligheter. Jag använder mest Fiocchi och Nobelsport  hattar och dom sistnämda sitter bra i alla europeiska hylsor. Cx1000-2000 får jag alltid problem med, dock är det den bäst presterande hatten.,

Link to comment
Share on other sites

Kom ny mail fra Jaktkroken dagen etter jeg bestillte hetter. Det er desverre oppstått en feil i vår lagersaldo på nett.

Den varen du har bestillt er vi desverre tomme for og det er usikkert om den kommer inn før jul.

Ser ut som det er tomt for hetter i hele Norge.

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Hakapiken said:

Det er bare å konstatere at Norge er et u-land når det gjelder haglelading. Jeg har også ladet til rifle i mange år og undres over at  der trenger folk minimum 10 forskjellige merker og styrker...... og leverandørene har det på lager.....

J.A.

Likadant i Sverige och de som har grejer är för dyra och gör inget för att stimulera till större köp, även om man inte delar frakt med 1-2 andra så blir det ändå mycket billigare ibland 100% eller mer billigare att köpa själv från Italien. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...