Jump to content

Montasje til Schultz


BigBore

Recommended Posts

Har i dag picatinny og QRW. Tar aldri av siktet. Vil da originale ringer rett i kassa være vel så bra/solid? 

Leste også en artikkel i Vapen der de sier at litt olje mellom ringer og picatinny skulle være bra. Eller var det bare med Sphur feste på picatinny?? husker ikke.  🤪

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Jeg hadde en S&L Victory og har faktisk prøvd det meste av montasjeløsninger.

 

-EAW Picatinnyskinne+QRW (stabilt, men tungt)

-Original S&L-montasje (Penest og lettest)

-Leupold QR (frarådes, opplevdes som ustabil)

-EAW Svingmontasje (blir altfor høy for originalstokk)

 

Hvis du bare skal ha ett kikkertsikte, så hadde jeg valgt Original S&L-montasje , den er pen og lett. 

 

Hvis du hadde hatt tanker om flere piper og har stokk med justerbar kinnstøtte ville jeg vurdert EAW-svingmontasje. 

 

Edited by hjortefot.com
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, hjortefot.com said:

Hvis du hadde hatt tanker om flere piper og har stokk med justerbar kinnstøtte ville jeg vurdert EAW-svingmontasje. 

Eller EAW tip off. Ikke det samme som QRW skinne, to delt montasje. Imidlertid solid som f... To delt QRW kan også være aktuelt. EAW tip off er lavere en EAW-sving. Kostbar, ja den er ikke billig. Jeg har denne montert på Sauer riflene mine, QRW skinne på Schultz & Larsen. QRW skinnene er solide saker, de er noen gram tyngre en todelt montasje. Samt solid dersom det er et moment. Den er også billigere en EAW montasjer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...