Jump to content

Skytebaner?


Hågensolberg

Recommended Posts

Det er flere muligheter. 

Myhrespiten skytesenter i Hokksund (50m, 100m, 200m, gonger ut til ca 350m), men den er vel ikke åpen for almuen nå. Jegertreninger man +ons fra første mandag i mai, til starten av elgjakta. 

 

Løvenskioldbanen i Bærum; OJFF holder åpent lørdager 10-13 gjennom hele vinteren. Men sjekk siden deres på Facebook ift covid-regler etc, mulig det kreves forhåndspåmelding nå.

 

Lier skytterlag har en bane, vet ikke noe om aktiviteten der nå- det samme gjelder Fuglemyhr (Hurum) og banen til Holmestrand skytterlag.

 

Link to comment
Share on other sites

Lørenskog skytterlag har åpen på Losby på lørdager 10-15 gjennom vinteren. Et stykke å kjøre, men du blir ikke første som kjører fra Drammen til Lørenskog ens ærend for å skyte :-)

 

Elektronikk på 100m og 200m, papp og gong på 25, 115, 200, 300 og 390m.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Losby er åpen på lørdagene 10-15, men medlemmene anbefales å vente noen uker grunnet tiltakene myndighetene har pålagt oss ;-)

Prøveskudd og oppskyting ordner vi lett :-)
(spesielt om du har appen installert og våpen registrert og klart)

Fort gjort å melde seg inn - det ordner vi også på banen (om du ikke er medlem allerede).

Edited by Wintel
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Betalte våpengebyret nå, så håper jeg får noen papirer i retur snart. Jeg bor rett ved skytebanen i Rælingen, men det står det er stengt. Jeg får slenge på munnbindet og da noen av de obligatoriske skuddene på Oslo skytesenter da, og skyte opp i Losby. Er invitert til avslutningshelga på rådyr, så det er jo ikke mange mulighetene igjen:)

Appen er lasta ned.

 

Takker for tips!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...