Jump to content

Feltpistol, kaliber 32 (S&W) ?


wolfen

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
12 hours ago, Razorback said:

Det var ikke hans mi heller. En SSP lå veldig godt i handa mi, men en Matchgun vant førsteplassen. 😏

Matchgun e rett og slett kanon.. morini på andre plass deretter ssp.  :) 
Synd matchgun er så krevende å bruke.  ofte matefeil etc såfremt de nye ikke er blitt bedre.
Er en tålmodighets test å finne rett smøring, rengjøring, oljetype etc..  En bekjent som eier en slik har fått myyye grått hår etter anskaffelse av en slik.  :) 

Edited by wolfen
Link to comment
Share on other sites

On 10/24/2020 at 11:25 AM, wolfen said:

Matchgun e rett og slett kanon.. morini på andre plass deretter ssp.  :) 
Synd matchgun er så krevende å bruke.  ofte matefeil etc såfremt de nye ikke er blitt bedre.
Er en tålmodighets test å finne rett smøring, rengjøring, oljetype etc..  En bekjent som eier en slik har fått myyye grått hår etter anskaffelse av en slik.  :) 

Noe av det samme jeg følte ang hva som passet meg også.

Nja, ikke krevende å bruke egentlig, men de har hatt ALTFOR store problemer med visse av våpenene. 

De som går ordentlig går veldig bra, men de som ikke går har de vel aldri fått til å gå normalt, selv etter kyndig skruing av folk på fabrikken.

Jeg er nok en av de heldige, mine 2 går som bare rakkeren, først når det blir skittent nok at den krangler litt, men veit hvor mange skudd den skal gå før det skjer etterhvert nå.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...