Jump to content

Recommended Posts

De har holdt på sånn siden de startet opp igjen etter konkurs i August i fjor, men ja, merkelig hvor lenge det går an å holde det gående på den måten, såvidt jeg kan se av alle klager på nettet så må de ha fått inn flere hundre tusen i betaling uten å sende varer, det er flere enkeltpersoner som har handlet for 30-40k uten å få noe som helst.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Enig med deg @Ruger #1. Handlet noen gangen med de vinteren 18/19, før de gikk konkurs. De ordnet også opp i en reklamasjon på GRS Bifrost for meg, på en rask og god måte. Så da fungerte kundeservice også helt topp for min del. Men nå er det bare sorgen. Håper de avvikler snart, slik at ikke de får svindlet flere...

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...