Jump to content

Vertebrae as


ctm-4

Recommended Posts

De har holdt på sånn siden de startet opp igjen etter konkurs i August i fjor, men ja, merkelig hvor lenge det går an å holde det gående på den måten, såvidt jeg kan se av alle klager på nettet så må de ha fått inn flere hundre tusen i betaling uten å sende varer, det er flere enkeltpersoner som har handlet for 30-40k uten å få noe som helst.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Bestillte for over 8000kr derifra, men han klarte ikke å sende meg en faktura og svarte ikke på mail, så det ble ikke noe av kjøpet. 
Helt utrolig at de ikke har gått under enda. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
13 hours ago, Oryxhunter said:

Ser ut som styreleder har fratrådt så nå går mot tvangsoppløsning.

https://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en.jsp?kid=20210000051273&sokeverdi=923544828

Var nå endelig bra det!

Irritert meg mye på detta. Ikke snakk om mer enn 1000kr, men lell. Var ikke klar over att problemet var så utbredt som det var før ett innlegg på facebook ble postet i november 2020 i gruppa "langholdsskyting". Er nok andre som sitter med større tap. 

 

Var noen som snakka om å samle saker isammen og skaffe advokat, men har ikke hørt mere om det 

 

Siden han drev å "solgte" produkter for et relativt stort firma jeg har litt tilknytning til måtte jeg forhøre meg litt. Å jo da, de drev ikke business lengre med den dåsemikkelen av ett hønsehue som drev/driver butikken nå (etter de gikk konkurs sist).

En tidligere annsat der med ny nettbutikk hadde tatt over importen til Norge. Ble kontaktet av han hvor jeg fikk høre litt om hva som hadde foregått. Har ikke pratet mer med han siden, men var vist litt av ett spetakkel på den arbeidsplassen før han forlot det hele. 

 

Prata med han i november 2020, dagen før nettbutikken ble "borte" i noen dager. Men alt var der fortsatt når han var back in business få dager etterpå. 

 

Er jo derimot helt borte nå heldigvis

 

Handlet der selv sist i 18/19 med god service osv. Men det tokk vist slutt etter at Kåre (dåsemikkelen) tokk styring på skuta selv. 

 

Håper bare det blir tur til Bergensområdet snart så jeg kan avlegge han et besøk og overekke faktura 😊 var ikke enkel å få fatt i hverken på privat telefon, epost eller via firma. 

Edited by Hognajegern
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg har fått pengene tilbake ved konkurs tidligere når jeg har handlet med VISA/kredittkort. Man må ha ett krav i boet (dokumentasjon) og jeg bare videresendte dette til banken. De dekker tapet (finansavtaleloven).  Papirene/kravet fikk jeg tilsendt fra bobestyrer uten faktisk å selv ha bedt om det. Nå er det riktignok ikke sikkert at alle konkurser er like ryddige.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...