Jump to content

Kundeservice hjå Zeiss.


magnum_mauser

Recommended Posts

Eg eigd temmelig mange zeiss kikkertsikter gjennom åra og har pr i dag 4 stk. Ein gang har eg hatt behov for zeiss sin service og då leverte dei som forventa. Og det er nettopp grunnen til at eg har vore lojal mot Zeiss, dei har rykte på seg for å være uslåelige på service og oppfølging. Men eg kjøpte ein brukt zeiss i vår, som eg ønsker og sende til Zeiss for gjennomgang og overhaling. Eg har sendt dei fleire epostar der eg skriver det som det er, at eg er andre eigar av ein zeiss og eg ønsker at dei går gjennom den - det framgår også at eg sjølvsagt er innstilt på og betale for dette. Men eg har ikkje svar på mailane eg har sendt, og det stusser eg på. Kan det være at dei nekter og ta i eit sikte fordi eg har kjøpt det brukt?

Men eg meinar uansett det ville vore forventa service og folkeskikk at dei i det minste svarte på eposten.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...