magnum_mauser Posted September 16, 2020 Share Posted September 16, 2020 Eg eigd temmelig mange zeiss kikkertsikter gjennom åra og har pr i dag 4 stk. Ein gang har eg hatt behov for zeiss sin service og då leverte dei som forventa. Og det er nettopp grunnen til at eg har vore lojal mot Zeiss, dei har rykte på seg for å være uslåelige på service og oppfølging. Men eg kjøpte ein brukt zeiss i vår, som eg ønsker og sende til Zeiss for gjennomgang og overhaling. Eg har sendt dei fleire epostar der eg skriver det som det er, at eg er andre eigar av ein zeiss og eg ønsker at dei går gjennom den - det framgår også at eg sjølvsagt er innstilt på og betale for dette. Men eg har ikkje svar på mailane eg har sendt, og det stusser eg på. Kan det være at dei nekter og ta i eit sikte fordi eg har kjøpt det brukt? Men eg meinar uansett det ville vore forventa service og folkeskikk at dei i det minste svarte på eposten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilleulv Posted September 16, 2020 Share Posted September 16, 2020 Da ringer du tlf nr 23172390. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.