Jump to content

Finnes det viltkamera som ikke er kinajalla med 90tallsUI?


slemmo

Recommended Posts

Tja.. Regner med at det er mobildataoppsettet du ikke liker? Det slipper man med Spypoint, som jeg for øvrig ikke syntes var så bra (Link, billigste utgave). Ellers gjelder det å gå for samme oppsett som kompisen har så man slipper hele det problemet.

 

Tipper det finnes noe bedre i høyere prisklasser. 500-2000 kr som virker å være prispunktet de legger seg på, er kanskje ikke nok penger til å få til et godt robust kamera med IR-blitz, bevegelsessensor, lavt batteriforbruk og brukergrensesnitt ala 2020.

 

Ellers så er det noe med at det bare skal funke. Ofte foretrekker jeg å bruke noen av de eldste og enkleste kameraene mine, det går raskt å sette opp og de bare funker. Da snakker vi Dovrefjell 5mp og gammelt stealthcam P12.

 

Kjøpte mitt syvende Bolyguard 984 4G-kamera her om dagen. Ett har vært byttet første året i bruk, ett virker ikke og butikken svarer ikke på henvendelser, og det er stadig noe uventet tull (slutter å fungere, må erstattes etc). Men nå kan jeg disse. Med siste firmware kan man velge å slå på auto settings men vet ikke om man kan sette inn sim-kort uten å gå via PC, laste opp innstillingsfil på minnekortet etc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...