Jump to content

Plano 109 cm til to våpen, erfaringer?


chmeland

Recommended Posts

Hei

Jeg vil gjerne ha en koffert som også kan brukes til to våpen. Har lagt merke til Plano 109 cm (feks HER) 

 

Innvendig mål oppgis til 109x33cm, og det burde da være grei plass til to rifler (når kikkert er tatt av) eller feks rifle + hagle.

 

Når jeg reiser med fly sparer man fort en tusenlapp hver gang (antar de ikke tar betalt pr våpen, men pr kolli), i tillegg sparer jeg plass i trange maxitaxier til terrenget, færre kolli osv.

 

Er det noen som har erfaringer å dele her?

 

mvh

Christian

Link to comment
Share on other sites

Ja, men det er så kjekt når kofferten og innhold utleveres uskadd...

 

Kompisen som satset på at det går sikkert bra gikk det bare bra for med et nødskrik, kofferten dukket opp delvis knust (men innholdet ok).

 

Gebyr for spesialbagasje begynner å bli vanvittig dyrt, T/R oslo-johannesburg koster en våpenkoffert nesten like mye som en billett. Da er jo pelicasen innspart på en tur...

Link to comment
Share on other sites

Har Plano AW 132 m hjul, beist av en koffert, og får plass til alt man behøver. Ville ikke vært i tvil ved vanlig flyreiser osv.

 

Må ikke glemme at Pelicase er lagd for å kastes ut av et helikopter, nedi vannet for å så bli kastet rundt i en båt. Dritbra, men dyre og ganske overkill.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...